brillan Skrevet 1. januar 2004 Del Skrevet 1. januar 2004 Noen som spiller det? Synes det er dritt fett Kunne tenk og testa det online. Utforder til en 1on1 PS: For de som ikke vet hva det er, se her. Lenke til kommentar
adoggy Skrevet 1. januar 2004 Del Skrevet 1. januar 2004 LF2 er tøft! enig! Hvem liker du best? Jeg liker firzen! Lenke til kommentar
Elyas Machera Skrevet 1. januar 2004 Del Skrevet 1. januar 2004 Ja, jeg hadde det på den gamle pc`n. Laster det ned nå, 41% Lenke til kommentar
Mr.Devil Skrevet 1. januar 2004 Del Skrevet 1. januar 2004 (endret) Jeg liker han duden som er blanding mellom flammefyren og han ismannen. Det finnes en måte og få han midlertidig, da trenger du begge dudene(de smeltes sammen midlertidig). Eller du kan mikse og rename filene og ha han hele tiden Endret 1. januar 2004 av Mr.Devil Lenke til kommentar
brillan Skrevet 1. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 1. januar 2004 LF2 er tøft! enig! Hvem liker du best? Jeg liker firzen! Hehe. Bruker han Dennis. Men Firzen er jo en special fyr, juks og bruke han. Lenke til kommentar
Elyas Machera Skrevet 1. januar 2004 Del Skrevet 1. januar 2004 Spilt noen her Little Fighter 1? Forresten 84% Lenke til kommentar
brillan Skrevet 1. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 1. januar 2004 Spilt noen her Little Fighter 1? Forresten 84% Har prøvd deg ja. Men LF2 er jo bedre i både grafikk og gameplay. Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 1. januar 2004 Del Skrevet 1. januar 2004 Spilte LF2 littegranne med en gang det kom ut. Spilte det ikke lengre enn i en uke eller så, da sa det stopp. Blir nok litt for repetivt for min smak, for ikke å nevne meningsløst. Uansett, så respekterer jeg at andre liker det, skal ikke hevde at det er et dårlig spill, for det er det slettes ikke. Lenke til kommentar
adoggy Skrevet 1. januar 2004 Del Skrevet 1. januar 2004 Jeg liker han duden som er blanding mellom firzen og han ismannen.Det finnes en måte og få han midlertidig, da trenger du begge dudene(de smeltes sammen midlertidig). Eller du kan mikse og rename filene og ha han hele tiden du trenger ikke å mikse eller rename filer eller no for å få f.eks. Firzen, Julian Mark, Monk..! Bare skriv LF2.net der du velger figur! og de blir opplåst. Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 1. januar 2004 Del Skrevet 1. januar 2004 Cool spill.. Men er blitt jævli lei av det.. Lenke til kommentar
brillan Skrevet 1. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 1. januar 2004 Jeg liker han duden som er blanding mellom firzen og han ismannen.Det finnes en måte og få han midlertidig, da trenger du begge dudene(de smeltes sammen midlertidig). Eller du kan mikse og rename filene og ha han hele tiden Vis du mener han han fyren som du får når du blander han flamme fyrn, og ismannen. Så heter han Firzen. Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 1. januar 2004 Del Skrevet 1. januar 2004 Noen som har URL??? Har lyst til å prøve.. Lenke til kommentar
brillan Skrevet 1. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 1. januar 2004 (endret) Noen som har URL??? Har lyst til å prøve.. Se den første posten min... Her og her er noen sider. Btw: Ingen som tør og utfordre meg? Vis du har bedre en 720/128 adsl, post/pm ip. Vis du har dårligere, si i fra så kan jeg sette opp server. Endret 1. januar 2004 av eXploid Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 1. januar 2004 Del Skrevet 1. januar 2004 Sorry så ikke linken i den første posten din *typisk* takker uansett.... Lenke til kommentar
Same- Skrevet 1. januar 2004 Del Skrevet 1. januar 2004 Ja, spiller det. Det er rått. Woddy er god! Lenke til kommentar
Thanatos Skrevet 3. januar 2004 Del Skrevet 3. januar 2004 liker firen jeg... firzen er også god.. Men den beste er han svæære duden julian eller noe sånt Lenke til kommentar
P-in-P Skrevet 3. januar 2004 Del Skrevet 3. januar 2004 Kult spill det, men en går kanskje litt lei hvis en skal spille singel player...? Er ganske oppatt å oppatt Lenke til kommentar
Minty123 Skrevet 3. januar 2004 Del Skrevet 3. januar 2004 dette må nesten prøvest Lenke til kommentar
brillan Skrevet 3. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2004 Ingen som tør og utfordre meg? Spillet støtter internett. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå