Gå til innhold

Little Fighter 2

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg liker han duden som er blanding mellom flammefyren og han ismannen.

Det finnes en måte og få han midlertidig, da trenger du begge dudene(de smeltes sammen midlertidig). Eller du kan mikse og rename filene og ha han hele tiden :cool:

Endret av Mr.Devil
Lenke til kommentar

Spilte LF2 littegranne med en gang det kom ut. Spilte det ikke lengre enn i en uke eller så, da sa det stopp.

Blir nok litt for repetivt for min smak, for ikke å nevne meningsløst.

Uansett, så respekterer jeg at andre liker det, skal ikke hevde at det er et dårlig spill, for det er det slettes ikke.

Lenke til kommentar
Jeg liker han duden som er blanding mellom firzen og han ismannen.

Det finnes en måte og få han midlertidig, da trenger du begge dudene(de smeltes sammen midlertidig). Eller du kan mikse og rename filene og ha han hele tiden :cool:

du trenger ikke å mikse eller rename filer eller no for å få f.eks. Firzen, Julian Mark, Monk..!

Bare skriv LF2.net der du velger figur! og de blir opplåst. :cool:

Lenke til kommentar
Jeg liker han duden som er blanding mellom firzen og han ismannen.

Vis du mener han han fyren som du får når du blander han flamme fyrn, og ismannen. Så heter han Firzen.

Lenke til kommentar
Noen som har URL???

Har lyst til å prøve..

Se den første posten min...

Her og her er noen sider.

Btw: Ingen som tør og utfordre meg? Vis du har bedre en 720/128 adsl, post/pm ip. Vis du har dårligere, si i fra så kan jeg sette opp server.

Endret av eXploid
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...