ludolf Skrevet 6. mars 2002 Del Skrevet 6. mars 2002 Dette har kanskje blitt besvart før, men jeg finner ikke noen erfaringer i forumet på dette. Jeg kan spille lenge eller kort, plutselig fryser maskinen slik at svenskeknappen må brukes. Jeg kjører xp, men mener å huske at dette kunne skje under w2k også.. Lenke til kommentar
Donald Duck Skrevet 29. mars 2002 Del Skrevet 29. mars 2002 Jeg hadde Need for speed 5 : Porsche Challenge en gang, da mener jeg å huske at jeg ikke fikk det til å fungere, for jeg tror at NFS : P.Chall ikke støtter Windows 2000 og i å med at XP bruker samme operativ system (windows NT basert) som 2000 vil spillet ikke fungere ordentlig på XP heller. Dette er et litt dårlig tips i å med at du sikkert har "litt" på maskina av filer og sånt shit. Men har du brenner, og orker å brenne filene så synes jeg du burde vurdere å enten instalere Windows 98, 98: Se (second edition) eler Windows Milennium. Lenke til kommentar
FunC Skrevet 29. mars 2002 Del Skrevet 29. mars 2002 Hvis jeg husker rett så kan det funke hvis du fjerner gimme.dll. Dette fikk i hvertfall nfs5 til å kjøre til meg under w2k Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EkRmMDKFIU Skrevet 30. mars 2002 Del Skrevet 30. mars 2002 Eller hvis du kjører winxp: høyreklikk på .exe fila, compabilities, compabli with windows98.. skal funke 100% da tror jeg.... Nor_Beret Lenke til kommentar
ludolf Skrevet 29. mai 2002 Forfatter Del Skrevet 29. mai 2002 Quote: Den 2002-03-29 21:36, FunC skrev:Hvis jeg husker rett så kan det funke hvis du fjerner gimme.dll. Dette fikk i hvertfall nfs5 til å kjøre til meg under w2k Hva er det man mister ved å fjerne denne filen? Den er vel ikke i mappa for pynt? Lenke til kommentar
Hittman Skrevet 29. mai 2002 Del Skrevet 29. mai 2002 Quote: Den: 2002-05-29 10:40, ludolf skrev Quote: Den 2002-03-29 21:36, FunC skrev: Hvis jeg husker rett så kan det funke hvis du fjerner gimme.dll. Dette fikk i hvertfall nfs5 til å kjøre til meg under w2k Hva er det man mister ved å fjerne denne filen? Den er vel ikke i mappa for pynt? Til pynt er den vel neppe, men det eneste jeg har merket er at bildene på spiller profilen din blir borte.Utover det har ikke jeg merket noe.Kan jo være lurt å ta en backup av fila just in case. Lenke til kommentar
Klorin Skrevet 29. mai 2002 Del Skrevet 29. mai 2002 Jeg fikk det også til å virke ved å fjerne/rename den filen. Sto om det på nettet et sted. La inn den siste patchen og fjerna den fila så virker det. Tips: Alle spill jeg patcher eller skal fjerne filer fra så skriver jeg ett 1 tall foran filnavnet. Da har jeg fortsatt filen og den havner øverst slik at jeg lett finner den igjen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå