magma_81 Skrevet 24. oktober 2001 Del Skrevet 24. oktober 2001 Jeg kjører Windows 98 på maskinen min, og det nekter konsekvent å skru av maskinen når jeg velger avslutt på startmenyen. i stedet blir den stående på windows avslutter bildet, med det resultat at jeg må bak på maskinen for å skru av. jævlig irriterende. noen lure ideer?? Magnus Lenke til kommentar
arn.gab Skrevet 24. oktober 2001 Del Skrevet 24. oktober 2001 oppdater til windows millenium. det der som du beskriver er et kjent problem. hadde det selv da jeg kjørte win 98. du kan jo prøve og se på microsoft sine oppdateringssider etter oppdatering for win 98. vet ikke om det er noen løsning men det kan være verdt forsøket. Lenke til kommentar
magma_81 Skrevet 24. oktober 2001 Forfatter Del Skrevet 24. oktober 2001 Tror jeg driter i ME. Det er om mulig enda værre en 98. Det blir nok 2000 eller XP på meg, ja. MaX Lenke til kommentar
xonic Skrevet 24. oktober 2001 Del Skrevet 24. oktober 2001 har du et nettverks kort som står? hvis du har og det ikke er i bruk, deacktiver det. voila problem løst. Lenke til kommentar
tvika Skrevet 25. oktober 2001 Del Skrevet 25. oktober 2001 Windows Me har akkurat samme problem når det gjelder å avslutte OS'et. Jeg måtte oppdatere Biosen for å få løst problemet.(har noe me powermanagement å gjøre) PS! du trenger ikke å gå bak maskinen for å skru av når den har hengt seg. Trykk og hold inne power knappen i noen sekunder og vips, så er den av :wink: _____ TV Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå