MultiGamerClub Skrevet 9. juli 2020 Del Skrevet 9. juli 2020 Ser av og til en rød eller blå pixel til venstre nederst på acer predator skjermen min. Er en enkel 1920x1080 skjerm jeg kjøpte for 4000 i 2016/2017 tror jeg rett før de ble faset ut. Noe som kan forårsake dette eller som kan bearbeide dette? Har kun 2 skjermer og den andre er snart 7 år gammel uten problemer. Litt usikker på om 3 år for en skjerm er lite eller mye men den har fungert bra til nå i de siste tider.. Andre pixelen jeg merker som skifter farge til en den ikke skal være. Dårlig tegn antar jeg? Lenke til kommentar
mobile999 Skrevet 9. juli 2020 Del Skrevet 9. juli 2020 Pixel feil er ikke unormalt. Det kan kanskje bearbeides med "pixel fix". Det finnes mange videoer på youtube som kan brukes til dette. Kjør for eks. denne i fullscreen, men ikke se på skjermen mens den vises (fare for epilepsi-anfall): https://youtu.be/ePJQewAdszM Lenke til kommentar
MultiGamerClub Skrevet 10. juli 2020 Forfatter Del Skrevet 10. juli 2020 Fant nesten samme video, men før jeg prøvde det bare bevegde jeg forsiktig på stedet der den halvdøde pixelen var og den bare forsvant.. Andre gang jeg merker/finner en pixel med feil farge. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå