Gjest 5be88...65c Skrevet 9. juli 2020 Del Skrevet 9. juli 2020 Hei Skulle lage ny profil på Tinder, etter å ikke ha vært der på to år. Velger logg inn med facebook og blir sendt rett til SMS verifisering. Skriver inn nummeret mitt og får følgende feilmelding: "Mobiloperatøren støttes ikke. Prøv et nytt nummer." Jeg har OneCall. Har også kontaktet OneCall og det er ingen sperrer eller noe som skulle tilsi at jeg ikke skal få SMS. Har også forsøkt tinder.com på PC, men samme problem der. Noen som vet om en løsning på dette problemet? Anonymous poster hash: 5be88...65c Lenke til kommentar
Merko Skrevet 9. juli 2020 Del Skrevet 9. juli 2020 Forsøkt uten å gå via Facebook, men kun SMS? Fungerer SMS til andre servicenummer? Lenke til kommentar
Gjest 5be88...65c Skrevet 9. juli 2020 Del Skrevet 9. juli 2020 Sitat Forsøkt rett på sms, uten facebook eller Google også. Funket ikke. Aldri før hatt problemer med sms verifisering tidligere, hadde samme nummer og abn. i mange år Anonymous poster hash: 5be88...65c Lenke til kommentar
Styrmann Smisk Skrevet 9. juli 2020 Del Skrevet 9. juli 2020 Kan man ikke bekrefte med epost? Lenke til kommentar
Merko Skrevet 9. juli 2020 Del Skrevet 9. juli 2020 Om jeg husker rett så bruker vel Tinder Facebook sitt SMS API, så mulig du kan gå igjennom innstillingene på din facebook profil så se om du har satt opp noe form for sperrer der. Lenke til kommentar
Gjest 5be88...65c Skrevet 9. juli 2020 Del Skrevet 9. juli 2020 Merko skrev (12 minutter siden): Om jeg husker rett så bruker vel Tinder Facebook sitt SMS API, så mulig du kan gå igjennom innstillingene på din facebook profil så se om du har satt opp noe form for sperrer der. Ingen begrensninger der som jeg klarer å se. Har også aktivert to-trinns pålogging, så får alltid SMS fra facebook dersom jeg logger på en ny enhet. Anonymous poster hash: 5be88...65c Lenke til kommentar
Uderzo Skrevet 10. juli 2020 Del Skrevet 10. juli 2020 Flyttet til "programvare" fra "samliv". Tilbakemelding tas via PM, dette innlegget skal ikke kommenteres. Lenke til kommentar
Vei Skrevet 21. juli 2020 Del Skrevet 21. juli 2020 Samme problem her. Telia sa til meg når jeg spurte de at problemet er at Tinder bruket iMessage, og at pr nå kan ingen uten iPhone motta sms. De sa og de ikke pr nå hadde peiling på hvordan problemet skulle løses. Så ingen med Android tlf kan opprette bruker pr nå. Lenke til kommentar
Uderzo Skrevet 21. juli 2020 Del Skrevet 21. juli 2020 Jeg gjorde det nylig, med Telia og android. Lenke til kommentar
Reidar_es Skrevet 30. august 2020 Del Skrevet 30. august 2020 Jeg har samme problemet, noen som har funnet en løsning enda? Lenke til kommentar
Tom-Andre Skrevet 27. oktober 2020 Del Skrevet 27. oktober 2020 Har også samme problemet, har til og med byttet mobilopperatør, uten at dette funket Lenke til kommentar
Kryptodebunker Skrevet 27. oktober 2020 Del Skrevet 27. oktober 2020 Last ned appen Hushed om du har Android tlf. Der kan du kjøpe deg ett britisk nummer i appen som du kan bruke med en gang. Det fungerer på Tinder. Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 27. oktober 2020 Del Skrevet 27. oktober 2020 (endret) Uderzo skrev (På 21.7.2020 den 22.16): Jeg gjorde det nylig, med Telia og android. Jeg har hatt dette problemet siden November 2019 Endret 27. oktober 2020 av Rudde Lenke til kommentar
Sykepleieren Skrevet 5. desember 2020 Del Skrevet 5. desember 2020 Rudde skrev (På 27.10.2020 den 21.30): Jeg har hatt dette problemet siden November 2019 Samme problem her. Sendte mail til tinder og de oversetter mailen til engelsk, svarer på engelsk og oversetter den til norsk. Henviser til support-sidene sine i mailen, og jeg kommer ikke videre. Lenke til kommentar
Grl Skrevet 13. juni 2021 Del Skrevet 13. juni 2021 Samme problem hær🙈men har nyeste iPhone så dette har ikke noe med om du har andriod eller iPhone!? Lenke til kommentar
Lucass Skrevet 13. juni 2022 Del Skrevet 13. juni 2022 (endret) On 10/27/2020 at 9:22 PM, Kryptodebunker said: Download the Hushed app if you have Android tel. There you can buy a British number in the app that you can use right away. It works on Tinder. dette fungerer ikke for meg. Noen annen løsning? https://datingzest.com/product/fake-tinder-number/ https://www.help.tinder.com/hc/no/articles/115003498226-Jeg-kan-ikke-bekrefte-e-posten-eller-telefonnummeret-mitt- Endret 28. juni 2022 av Lucass Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå