Elyas Machera Skrevet 2. januar 2004 Del Skrevet 2. januar 2004 Jeg elsker hi-scores Ram på grafikk-kort er ikke VELDIG viktig, hastigheten er viktigere. Jeg har et Geforce 5600 med 256mb ram, og jeg tror nok at det finnes MANGE kort som er mye bedre. Lenke til kommentar
TCi Skrevet 2. januar 2004 Del Skrevet 2. januar 2004 litt off-topic da men...: Etter det jeg har forstått så er ikke mengden ram så viktig nei. De kortene med mye ram er som regel litt tregere enn de med mindre (dersom de har samme brikkesett). Men de med mindre f.eks. 64mb må fylle ramen med teksturer oftere enn f.eks. 128mb versjonen. Derfor vil tilslutt 64mb versjonen bli tregere over tid enn 128mb versjoner. Gjerne arrester meg om jeg tar feil her Lenke til kommentar
RatmFan Skrevet 2. januar 2004 Del Skrevet 2. januar 2004 2003 var et skuffende år. De største titlene uteble da f.eks Half-Life 2 aldri kom. Det var sjelden lyspunkt, og spillene som kom i 4. kvartal, som til vanlig holder høy standard, var i år skuffende. Kun SW:KOTOR, som virkelig var verdt pengene. Andre lyspunkt var vel Blitzkrieg (selv om jeg ikke likte det så utrolig godt), Splinter Cell var fantastisk, Call of Duty holdt høy standard og NFS:U var jo et stort navn (men kanskje litt skuffende, har ikke testet selv). Gleder meg nå til 1 og 2 kvartal 2004, da det kommer til å strømme på med gode titler. Stalker, Joint Operations, BF: Vietnam, Doom 3, Half Life 2 (?), Hitman 3, Splinter Cell: Pandora Tomorrow ++++ Lenke til kommentar
MistaPi Skrevet 2. januar 2004 Del Skrevet 2. januar 2004 litt off-topic da men...:Etter det jeg har forstått så er ikke mengden ram så viktig nei. De kortene med mye ram er som regel litt tregere enn de med mindre (dersom de har samme brikkesett). Men de med mindre f.eks. 64mb må fylle ramen med teksturer oftere enn f.eks. 128mb versjonen. Derfor vil tilslutt 64mb versjonen bli tregere over tid enn 128mb versjoner. Gjerne arrester meg om jeg tar feil her Man har også system minne og ta av, men når det blir masse data som må aksesseres over AGP bussen vil det drepe ytelsen. 64MB er lite idag, med AA er det ikke mye holdbart såfremst man ikke holder seg til lav oppløsning. Lenke til kommentar
OlaML Skrevet 2. januar 2004 Del Skrevet 2. januar 2004 Den største spill-utviklingen i 2003 kom på bruker-siden. Er du lei av å vente på et spill, er det bare å snoope litt på en av maskinene til utvikleren og hente greia ut sjøl. Lenke til kommentar
Stig_W Skrevet 5. januar 2004 Del Skrevet 5. januar 2004 Jeg vil påstå at Metroid: Prime var et av de beste spillene i 2003, faktisk et av de beste spillene noensinne!!! Lenke til kommentar
TCi Skrevet 5. januar 2004 Del Skrevet 5. januar 2004 (endret) Jeg vil påstå at Metroid: Prime var et av de beste spillene i 2003, faktisk et av de beste spillene noensinne!!! Wind Waker er vel det eneste som kan ta opp kampen... Bare synd at folk ikke skaffer seg GameCube, siden de 2 beste spillene i 2003 finnes der Endret 5. januar 2004 av TCi Lenke til kommentar
~Alex~ Skrevet 16. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 16. januar 2004 Gleder meg sykt til Halo2 og Half Life2 nå. Det beste spillet må ha vært kotor, passer for role-spill fans og kampene har fps tendenser selvom kotor bruker AD&D regler. Passer for de fleste, var bare litt kort. Lenke til kommentar
Tor Rasmussen Skrevet 16. januar 2004 Del Skrevet 16. januar 2004 For å svare på topic direkte. Så kom vel voice-commanding inn i 2003 en del sterkere enn ellers. Ja, det har vært mulig å stemmestyre spill tildligere, men spill som SOCOM, Raibow Six 3 og lurer på om CS på Xbox lar seg stemmestyre. Og så var vel 2003 det året hvor spill bare skulle bli utsatt og utsatt. Halo2, HL2, GT4 m.m. Lenke til kommentar
Olle P Skrevet 22. januar 2004 Del Skrevet 22. januar 2004 Ble det noen bra ww2 spill? Combat Mission: Afrika Korps släpptes 3:e december. Og hva kommer til å komme i 2004? Steel Beasts 2 /Olle Lenke til kommentar
The_evil_blue_toad Skrevet 22. januar 2004 Del Skrevet 22. januar 2004 Kan du stemmestyre Rainbow six 3? Hvordan? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå