~Alex~ Skrevet 1. januar 2004 Del Skrevet 1. januar 2004 Hvem spill blir husket som kom ut i 2oo3? Utviklet CS seg til et nytt nivå? Ble FPS`ene lengre, eller kunne man fortsatt "traske" igjennom brettene som om det skulle være en tur i parken? Ble det noen bra ww2 spill? Kom det flere tileggspakker enn spill? Kommer det til å komme enda flere spill om ww2 og vietnam krigen? Har Grafikken tatt en så stort sprang at man snart må gå over fra 64 til 124 skjerm kort? Og hva kommer til å komme i 2004? gleder meg til en hel del spill utgivelser i 2004! Håper det Blir Et Bra Gaming År og at jeg ikke får alt for mye data problemer! Og til sist GODT NYTT ÅR Lenke til kommentar
JoeDohn Skrevet 1. januar 2004 Del Skrevet 1. januar 2004 Uten å ha prøvd det vil jeg våge å tro at det nye Zelda-spillet på NGC vil sette spor etter seg. Ser jo allerede ut som om det har gjort det (jfr. Dark Chronicle, selv om dette også lenge var plaglagt cel-shadet). Lenke til kommentar
TCi Skrevet 1. januar 2004 Del Skrevet 1. januar 2004 Zelda Windwaker er utrolig bra. Fikk meg hektet på Zelda Er enig med JayHeM om at det setter spor etter seg ja. For 2004 er det en del som kommer som garantert setter spor etter seg. - Far Cry: En helt ny AI motor kommer med dette spillet som kommer i løpet av 1 kvartal 2004. Crytek mener selv at den er revolusjonerende. - Spill kommer for fullt til å ta i bruk rag-doll fysikk. Altså at objekter faller ned trapper og stup og faller realistisk. Det er vel bare Deus Ex 2 og Max Payne 2 som har tatt det i bruk sålangt... Spill som tar i bruke det er: Half Life 2, Doom III, MOH - Pacific Assault, Far Cry, Stalker- Oblivion Lost +++. 2004 kommer og å gå et nytt steg grafisk. Enda kraftigere grafikkmotorer og Directx 9 kommer til å vise oss grafikk som vi ennå ikke har sett. Så 2004 blir nok et gledens år for gamere. Enda et år med anskaffelse av ny hardware, spesielt skjermkort. Lenke til kommentar
fenris1911 Skrevet 1. januar 2004 Del Skrevet 1. januar 2004 UT 2003 brukte ragdoll alt i 2002. Lenke til kommentar
TCi Skrevet 1. januar 2004 Del Skrevet 1. januar 2004 UT 2003 brukte ragdoll alt i 2002. Ja det glemte jeg.. Unreal 2 gjorde det og våren 2002 Lenke til kommentar
fenris1911 Skrevet 1. januar 2004 Del Skrevet 1. januar 2004 Unreal 2 gjorde det og våren 2002 Våren 2003 Lenke til kommentar
fenris1911 Skrevet 1. januar 2004 Del Skrevet 1. januar 2004 Personleg synest eg 2003 var eit elendig år som fort blir gløymt. Kjem alle stortitlane som "lover" å koma i 2004 i 2004 så blir 2004 det beste som har vore. Lenke til kommentar
NoLimit_^ Skrevet 1. januar 2004 Del Skrevet 1. januar 2004 Knights of the Old Republic satte en ny standard for fightingsystem i spill som benyttet seg av AD&D regelsett (tenker på det visuelle og slikt, nå)... Og gjorde det bedre enn de fleste med sin historie... 2004 ser jeg mest fram til Fable og Halo 2. Fable siden det er Få spill som lar spillet oppleve en virkelig fantastisk reise i en fantasy setting. Zelda feilet der da det føltes repeterende og tregt i siste halvdel av spillet. Og Halo 2 pga at det første spillet hadde god historie, og den beste co-op'n i et spill noensinne, og Halo 2 vil nok regjere over Xbox Live! Lenke til kommentar
brillan Skrevet 1. januar 2004 Del Skrevet 1. januar 2004 (endret) Ble det noen bra ww2 spill? Ja. Call of Duty er et bra ww2 spill. Kommer det til å komme enda flere spill om ww2 og vietnam krigen? Battlefield Vietnam kommer snart.(Starten av 2004?) Har Grafikken tatt en så stort sprang at man snart må gå over fra64 til 124 skjerm kort? Hva mener du? 64mb ram til 128mb ram? Dette har ikke noe særlig og si. Men du må sikkert kjøpe deg nytt kort vis du har Geforce 2/4 mx. Dessuten er det også 256 mb ram. Og hva kommer til å komme i 2004? Half-life 2 blant annet. Og til sist GODT NYTT ÅR Godt nyttår til deg og! Endret 1. januar 2004 av eXploid Lenke til kommentar
_dAwn_ Skrevet 1. januar 2004 Del Skrevet 1. januar 2004 max payne 2 var vel noe av det beste som kom i 2003 vil jeg si. håper det kommer noen spill som ligner på dette. er vel på tide å bytte ut mitt gf 3 ti 300 kort med 64 mb ram.... Lenke til kommentar
fenris1911 Skrevet 1. januar 2004 Del Skrevet 1. januar 2004 (endret) Huff, viss fleire middelmådige ww2 og max payne spel er alt de vil ha, trur eg at eg fort får leita etter ein ny hobby. Endret 1. januar 2004 av fenris1911 Lenke til kommentar
nord Skrevet 1. januar 2004 Del Skrevet 1. januar 2004 så har ikke raven shield ragdoll...? Lenke til kommentar
MistaPi Skrevet 2. januar 2004 Del Skrevet 2. januar 2004 (endret) Har Grafikken tatt en så stort sprang at man snart må gå over fra64 til 124 skjerm kort? Hva mener du? 64mb ram til 128mb ram? Dette har ikke noe særlig og si. Men du må sikkert kjøpe deg nytt kort vis du har Geforce 2/4 mx. En 64MB versjon av f.eks R9800 ville ha ytet langt dårligere i f.eks UT2003 med høy oppløsning og FSAA enn 128MB versjonen. I 1600x1200 ville man også vært begrenset til 2xAA med 64MB videominne. Endret 2. januar 2004 av MistaPi Lenke til kommentar
Zlash Skrevet 2. januar 2004 Del Skrevet 2. januar 2004 (endret) Er det bare meg, eller virker det som det kommer/har kommet mange flere mmorpg spill enn det var før. Virker som det kommer nye annenhver uke.... Endret 2. januar 2004 av Zlash Lenke til kommentar
Deidei Skrevet 2. januar 2004 Del Skrevet 2. januar 2004 Bra gamingår det her, men syntes de absolutt revolusjenerende (sikkert feilskrevet, men hvem bryr seg) titlene som Doom 3 Og HL2 har ikke kommet. mange gode spill fordet. Lenke til kommentar
baldviking Skrevet 2. januar 2004 Del Skrevet 2. januar 2004 Enig med Stilus, lite revoulusjonerende, men mange gode titler, Blitzkrieg og Call of Duty (WW2) og Railroad Tycoon 3, som jeg hadde ventet på lenge, lenge... Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 2. januar 2004 Del Skrevet 2. januar 2004 Synes ALTFOR lite tøffe spill var med på julesalget i år! Håper dette året vil gi oss noe bra! Lenke til kommentar
NoLimit_^ Skrevet 2. januar 2004 Del Skrevet 2. januar 2004 Er det bare meg, eller virker det som det kommer/har kommet mange flere mmorpg spill enn det var før. Virker som det kommer nye annenhver uke.... Jepp, det har kommet mange, de skjønner at det er en økende og populær genre, det de ikke skjønner er at de Virkelig må lage et godt spill for å trekke månedsbetalere fra allerede etablerte spill som Everquest og DAoC, for å få fotholde. Ikke mange betaler for flere MMORPG om gangen... Visse slike spill lever jo på navnet, da, som Star Wars Galaxies... Lenke til kommentar
Niskivara Skrevet 2. januar 2004 Del Skrevet 2. januar 2004 Viewtiful Joe viste at 2D Beat 'em Ups enna kan være superfete og moderne. Knights of the Old Republic viste at vestlige turn-based rollespill kan ha flott action. P.N.03 greide å lage et vellykket old-school ferdighets-basert skytespill med moderne 3D presentasjon, og kunne kanskje lage en ny sjanger, hvis noen bare hadde lagt merke til det. Prince of Persia satte nye standarder for animasjon og bevegelses frihet. Highscores er på vei inn igjen. Det er det noenlunde nye jeg kan komme på, selvom det meste av det har med å overføre gamle spillprinsipper over i moderne presentasjon. Men det er jo en god ting. Lenke til kommentar
JoeDohn Skrevet 2. januar 2004 Del Skrevet 2. januar 2004 Highscores er på vei inn igjen. Hurra! Får håpe det ikke bare er et blaff. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå