Sebbi. Skrevet 9. juli 2020 Del Skrevet 9. juli 2020 (endret) Hei, jeg har tenkt å starte en nettside der jeg tester ut skjerm, mus, stream decks osv. Men har også tenkt å selge produkter selv også. Har ikke tenkt å tjene noe, men vet noen om en nettside der du kan designe mus, musematter osv. og selge dem direkte fra butikken? Skal ha nettside hos Weebly.com så tenker at jeg må ha en HTML eller evt. en link til en Shop til nettsiden der jeg designer musematten og musa og lager Shop innpå nettsida? , og satse større om man får flere brukere på nettsiden.. / Så: er det noen nettside der man kan bestille musematte, mus osv.? Endret 9. juli 2020 av Sebbi. Lenke til kommentar
larsonanyone Skrevet 9. juli 2020 Del Skrevet 9. juli 2020 Her er det mye bedre om du starter som affiliate (få provisjon per salg). Det vil ta deg lang tid å bygge opp en lesermasse som faktisk kjøper produktene dine. Invester heller tiden i å legge ut kvalitetsinnhold, og vurder deretter å selge egne produkter. 1 Lenke til kommentar
Sebbi. Skrevet 9. juli 2020 Forfatter Del Skrevet 9. juli 2020 (endret) Allright Endret 9. juli 2020 av Sebbi. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå