simes Skrevet 1. januar 2004 Del Skrevet 1. januar 2004 Slutt å dobbeltposte a. Tror amobil skrev at e700 hadde det beste kameraet de hadde sett.. Og HURRA FOR KURT! Lenke til kommentar
Ingar Skrevet 1. januar 2004 Del Skrevet 1. januar 2004 hørt at det derre "plug-in" kameraet til SE er ganske bra jeg (altså det man stapper inn under telefonen.. Ikke så veldig... Lenke til kommentar
mphones Skrevet 1. januar 2004 Del Skrevet 1. januar 2004 (endret) det plug-in kameraet er ikke bra for å si det sånn.... hatt det til T68i, var ikke no bra, veeldig kornete.. Endret 1. januar 2004 av mphones Lenke til kommentar
eblth Skrevet 1. januar 2004 Del Skrevet 1. januar 2004 (endret) Er det noen telefoner som evt. har bedre kamera på nåværende tidspunkt Sjekk den quoten kjære Normann. Det betyr at jeg hvis jeg f.eks syns at MC60 har bedre kamera enn de han nevnte så har jeg lov til å si det her i dette emnet. Ikke regn med at ALLE er enige om at den og den telefonen har best kamera. Hvis jeg spør deg: Hvilken mobil er finest? Kan du svare Nokia 6600, og jeg kan svare 3310. Hvis noen spør deg: Hvilket kamera er best? Og jeg sier: Nokia 3650's kamera er best, for det hadde en mann testet for et blad, og fler tester sier det samme, kan jo ikke du si: Nei, jeg SYNTES MC60's kamera er best! Det er snakk om fakta, ikke meninger i denne tråden. Greit, nå er kansje 6600, SX1, E700 og 3650 ganske like på bildene, men uansett er det fakta vi snakker om! Jeg skal ikke svare på starteren av denne trådens spørsmål, fordi jeg vet ikke... Jeg har bare sett 3650's bilder på dataen, og holder meg da utenfor diskusjonen. Du kan uansett ikke unngå at folk sier sine egne meninger. Sånn er det bare. Og dessuten er det ingen som har et klart fasit på hvilken mobil som har det beste kameraet. Amobil.no syns E700 har det beste, mens andre sider kan mene at f.eks GD87 har det beste. Sånn er det bare. Og derfor kan folk si sine egne meninger. Så det nytter ikke å be folk om å si fakta og ikke si sine meninger, det blir bare teit. Han spør også om andre telefoner. Har du oversett det kanskje? Og som jeg sa, så kan man da si sine egne meninger. Hvis jeg syns på dette tidspunktet at GD87 er bedre enn SX1 så har jeg lov til å si det. Det er min mening. Normann: Så fint at du kan snakke for deg sjøl da. Nå er det jo bare de fire mobilene som jeg har hørt har best kamera... SonyEricsson P800/900 har ikke så veldig bra kamera (selv om noen sikkert syns det) Det er ingen fasit, du har rett! Men noen mennesker har mer peiling en andre... Og nå har jeg innrømt at ikke jeg vet, men hva hvis jeg hadde bare dritt i det, å sagt "3650!!!" fordi jeg har jo sett de bildene, og de var jo bra... Nå gidder ikke jeg mer, du får sitte å argumentere for deg selv! On Topic: Mobiler tar forskjellige bilder, noen ganger kan en T610 ta et veldig bra bilde, mens en 3650 tar en ganske dårlig bilde... De kan rett og slett være uheldige, og når en mobilside får et døgn på å teste en mobil, finner de kansje ikke gjennomsnitt-bildet, men et som er dårligere eller bedre enn gjennomsnittet... Så man kan ikke alltid "stole" på bilder på mobilsider... GO KURT THE HOBBIT Endret 1. januar 2004 av Mr.fungus Lenke til kommentar
Normann Skrevet 1. januar 2004 Del Skrevet 1. januar 2004 Og jeg hadde rett. nei... Mulig bestemorra mi syns "plugg in" kamera til t68i er knall bra fordi det er det eneste hu har sett, men det betyr hvertfall ikke at det er det... Noen har mer peiling enn andre på dette området og klarer å se forskjell på kvaliteten, men man kan ikke si sikkert hvilken som har de beste bildene. Men man kan si at det er noen få som har bedre kvalitet enn andre... Lenke til kommentar
Olaff Skrevet 1. januar 2004 Del Skrevet 1. januar 2004 Jeg mener at E700 er best. Så kommer 6600 og så SX1 Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 1. januar 2004 Del Skrevet 1. januar 2004 Nå har jeg ikke sett bilder tatt med E700, men de bildene jeg har sett fra Nokia, Samsung og SE-telefoner går klart i favør til Nokia. Bildene fra Nokia-mobiler er gjerne skarpere og mer tro til de originale fargene enn hva Samsung og SE er. Lenke til kommentar
Magnum p.i. Skrevet 1. januar 2004 Del Skrevet 1. januar 2004 hørt at det derre "plug-in" kameraet til SE er ganske bra jeg (altså det man stapper inn under telefonen.. Det her er hva et plug-in kamera får til: Lav oppløsning da...jeg klarte aldri å bruke det skikkelig. Lenke til kommentar
Citizenx Skrevet 1. januar 2004 Del Skrevet 1. januar 2004 (endret) Nå har jeg ikke sett bilder tatt med E700, men de bildene jeg har sett fra Nokia, Samsung og SE-telefoner går klart i favør til Nokia. Bildene fra Nokia-mobiler er gjerne skarpere og mer tro til de originale fargene enn hva Samsung og SE er. Ta gjerne en titt på amobil.no sin test av E700, så får du bestemme selv. http://www.amobil.no/art.php?artikkelid=4163&side=5 Edit: linken fungerte dårlig. Endret 1. januar 2004 av Citizenx Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 1. januar 2004 Del Skrevet 1. januar 2004 Og jeg hadde rett. nei... Mulig bestemorra mi syns "plugg in" kamera til t68i er knall bra fordi det er det eneste hu har sett, men det betyr hvertfall ikke at det er det... Noen har mer peiling enn andre på dette området og klarer å se forskjell på kvaliteten, men man kan ikke si sikkert hvilken som har de beste bildene. Men man kan si at det er noen få som har bedre kvalitet enn andre... Joda, jeg har nok det. Du kan bare ikke be folk om å slutte å si sine meninger på et forum. Det er det jeg sikter til. Men så korka som noen her er så skjønner de ikke det. Og når han spurte om andre telefoner så kan man da si hva man syns er bra eller ikke. Eller er det feil ifølge deg? Herreminhatt... Over til plug-in kameraer. Har ikke siemens et par sånne som er av brukbar kvalitet og med blitz? Lenke til kommentar
eblth Skrevet 2. januar 2004 Del Skrevet 2. januar 2004 hørt at det derre "plug-in" kameraet til SE er ganske bra jeg (altså det man stapper inn under telefonen.. Det her er hva et plug-in kamera får til: Lav oppløsning da...jeg klarte aldri å bruke det skikkelig. ...Okay, det var skumle bilder!!! Lenke til kommentar
Magnum p.i. Skrevet 2. januar 2004 Del Skrevet 2. januar 2004 hørt at det derre "plug-in" kameraet til SE er ganske bra jeg (altså det man stapper inn under telefonen.. Det her er hva et plug-in kamera får til: Lav oppløsning da...jeg klarte aldri å bruke det skikkelig. ...Okay, det var skumle bilder!!! Det var det eneste jeg hadde liggende på dataen fra da jeg hadde t68i.. Vi klarte oss bra Poenget mitt var bare å vise et eksempel på hva slags bilder et SE plug-in kamera var i stand til å ta. Og jeg syns f.eks bildet av politibilen med litt forskjellige farger viste dette godt. Tilbake til topic nå. Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 2. januar 2004 Del Skrevet 2. januar 2004 de sier 3650 forsatt har det beste kamera Lenke til kommentar
iq mons Skrevet 2. januar 2004 Del Skrevet 2. januar 2004 3650 kamraet er ikkje bra i forhold til e 700 og 6600.......... Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 2. januar 2004 Del Skrevet 2. januar 2004 3650 kamraet er ikkje bra i forhold til e 700 og 6600.......... Ok...hvor har du det fra??? Lenke til kommentar
Errae Skrevet 2. januar 2004 Del Skrevet 2. januar 2004 (endret) bildene blir kansje "røten" på mobilen, men de blir bra når du overfører de til PC Endret 2. januar 2004 av Errae Lenke til kommentar
mphones Skrevet 2. januar 2004 Del Skrevet 2. januar 2004 fra testen på amobil.no.. Lenke til kommentar
merl1n Skrevet 2. januar 2004 Del Skrevet 2. januar 2004 Jeg kan bare si at jeg håper e700 har det beste kameraet! Men hvilken mobil har i teorien best kamera? Det er vel det som egentlig er spørsmålet? Hvis vi tar utgangspunkt i at e700 har 0.3 megapixler. Aner ingenting om hva de andre har.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå