Gå til innhold

Hvilken Mob. har best kamera? E700, 6600, Sx1 ?


Anbefalte innlegg

Tittelen forklarer vel det meste...

 

Hørt mye skryt om E700 sitt kamera, men hvordan er dette i forhold til 6600 og Sx1. Er det noen telefoner som evt. har bedre kamera på nåværende tidspunkt, og kommer det telefoner med bedre kamera om ikke så lenge.. hvor lenge må vi vente.. ?

 

takk på forhånd...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
beklager, men jeg mener at 3650 kameraet er dårligere enn sx1 og 6600

Denne topicen handler ikke om dine meninger, men om fakta...

akkurat,-

 

beklage for å skuffe deg, men viss det ikke var lov til å skrive egne meninger her så hvorfor poste topicer her ? det hadde no vært klart hvem som hadde vært best da !

 

tusen takk

Lenke til kommentar
Og forum handler om å si sine egne meninger og derfor gjelder Erraes meninger også. Hvis han syns 3650 har dårligere kamera enn SX1 så har han lov til å si det og mene det. Og som du også ser så har flere kommet med sine meninger;)

Men han lurer på hvilket kamera som virkelig ER det beste, og ikke hva dere mener...

 

Han blir ikke noe klokere av feks noen MENER 3650, noen t610 mens noen andre mener gd87...

 

Diskusjon=Over!

Lenke til kommentar
Er det noen telefoner som evt. har bedre kamera på nåværende tidspunkt

 

Sjekk den quoten kjære Normann. Det betyr at jeg hvis jeg f.eks syns at MC60 har bedre kamera enn de han nevnte så har jeg lov til å si det her i dette emnet. Ikke regn med at ALLE er enige om at den og den telefonen har best kamera.

Lenke til kommentar
Er det noen telefoner som evt. har bedre kamera på nåværende tidspunkt

 

Sjekk den quoten kjære Normann. Det betyr at jeg hvis jeg f.eks syns at MC60 har bedre kamera enn de han nevnte så har jeg lov til å si det her i dette emnet. Ikke regn med at ALLE er enige om at den og den telefonen har best kamera.

Hvis jeg spør deg: Hvilken mobil er finest? Kan du svare Nokia 6600, og jeg kan svare 3310.

 

Hvis noen spør deg: Hvilket kamera er best? Og jeg sier: Nokia 3650's kamera er best, for det hadde en mann testet for et blad, og fler tester sier det samme, kan jo ikke du si: Nei, jeg SYNTES MC60's kamera er best! Det er snakk om fakta, ikke meninger i denne tråden. Greit, nå er kansje 6600, SX1, E700 og 3650 ganske like på bildene, men uansett er det fakta vi snakker om!

 

Jeg skal ikke svare på starteren av denne trådens spørsmål, fordi jeg vet ikke... Jeg har bare sett 3650's bilder på dataen, og holder meg da utenfor diskusjonen. :yes:

Lenke til kommentar
Er det noen telefoner som evt. har bedre kamera på nåværende tidspunkt

 

Sjekk den quoten kjære Normann. Det betyr at jeg hvis jeg f.eks syns at MC60 har bedre kamera enn de han nevnte så har jeg lov til å si det her i dette emnet. Ikke regn med at ALLE er enige om at den og den telefonen har best kamera.

Hvis jeg spør deg: Hvilken mobil er finest? Kan du svare Nokia 6600, og jeg kan svare 3310.

 

Hvis noen spør deg: Hvilket kamera er best? Og jeg sier: Nokia 3650's kamera er best, for det hadde en mann testet for et blad, og fler tester sier det samme, kan jo ikke du si: Nei, jeg SYNTES MC60's kamera er best! Det er snakk om fakta, ikke meninger i denne tråden. Greit, nå er kansje 6600, SX1, E700 og 3650 ganske like på bildene, men uansett er det fakta vi snakker om!

 

Jeg skal ikke svare på starteren av denne trådens spørsmål, fordi jeg vet ikke... Jeg har bare sett 3650's bilder på dataen, og holder meg da utenfor diskusjonen. :yes:

Du kan uansett ikke unngå at folk sier sine egne meninger. Sånn er det bare. Og dessuten er det ingen som har et klart fasit på hvilken mobil som har det beste kameraet. Amobil.no syns E700 har det beste, mens andre sider kan mene at f.eks GD87 har det beste. Sånn er det bare. Og derfor kan folk si sine egne meninger. Så det nytter ikke å be folk om å si fakta og ikke si sine meninger, det blir bare teit. Han spør også om andre telefoner. Har du oversett det kanskje? Og som jeg sa, så kan man da si sine egne meninger. Hvis jeg syns på dette tidspunktet at GD87 er bedre enn SX1 så har jeg lov til å si det. Det er min mening.

 

Normann: Så fint at du kan snakke for deg sjøl da.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...