Kenito_123 Skrevet 9. juli 2020 Del Skrevet 9. juli 2020 Er på jakt etter en aux kabel av bedre kvalitet enn de billig-merkene som finnes hos div elektronikk kjeder. De jeg har sett på så hittil har vært stive og veldig "plast følelse" på kabelen. Så hvis noen har tips til en god kabel som både er myk men også som tåler vanlig bruk så mottas det med stor takk. Skal forøvrig ha en som er vinklet, men finner jeg en produsent som dere mener er god så har de nok også kabel med 90° vinkel. Lenke til kommentar
mobile999 Skrevet 9. juli 2020 Del Skrevet 9. juli 2020 Skal du ha 3,5 mm med 90 graders vinkel i begge ender? Hva med lengde? Lenke til kommentar
Kenito_123 Skrevet 9. juli 2020 Forfatter Del Skrevet 9. juli 2020 Behøver være 90 graders vinkel i kun én ende. Lengde er egentlig uvesentlig i mitt tilfelle da jeg skal kappe til riktig lengde selv og lodde på egen kontakt i den ene enden. Men trenger ikke mer enn 0,5m Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 9. juli 2020 Del Skrevet 9. juli 2020 Husk at de myke aux-kablene er veldig uegnet til lodding. Du er avhengig av eksepsjonellt god strekkavlasting i så fall. De har supertynne kordeler og ingen gummiisolasjon. Kun lakk. Lenke til kommentar
mobile999 Skrevet 9. juli 2020 Del Skrevet 9. juli 2020 Jeg pleier å bruke Cordial til slikt. De har REAN plugger (lages av Neutrik). Hvis det ikke er bra nok ville jeg sett etter Sommer Cable med Neutrik eller Hicon plugg(er). Disse pluggene er ganske store. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå