F40 Skrevet 9. juli 2020 Del Skrevet 9. juli 2020 Hei! ? Jeg er ny til gruppen og ønsker å utvikle en virksomhet som ville være av interesse til dere. Her er noen få spørsmål som hadde hjulpet meg veldig med prosessen av å gjøre produktet så bra som mulig. Det er ikke nødvendig å svare på alle spørsmålene men det mer desto bedre! ? https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLScXts5-NCRebyqpjKXhZUNGbB6MkxyQ2pCfXmHgeDxSj74wdw/viewform Lenke til kommentar
Gjest Sletttet+98134 Skrevet 9. juli 2020 Del Skrevet 9. juli 2020 Finn.no-konkurrent? Lenke til kommentar
F40 Skrevet 9. juli 2020 Forfatter Del Skrevet 9. juli 2020 11 minutes ago, Fleskefjeset said: Finn.no-konkurrent? Ikke helt... bare skriv inn mailen i formen så sender jeg informasjon når produktet er ferdig! Lenke til kommentar
Gjest Sletttet+98134 Skrevet 9. juli 2020 Del Skrevet 9. juli 2020 Nei takk, vil heller vite hva jeg gir data til først. Lenke til kommentar
F40 Skrevet 9. juli 2020 Forfatter Del Skrevet 9. juli 2020 2 minutes ago, Fleskefjeset said: Nei takk, vil heller vite hva jeg gir data til først. Ok no problem ? Lenke til kommentar
F40 Skrevet 9. juli 2020 Forfatter Del Skrevet 9. juli 2020 3 minutes ago, Hanhijnn said: Enig med Fleskefjeset. Helt fint det! Det er bare generelle svar jeg er ute etter Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå