akelbo Skrevet 9. juli 2020 Del Skrevet 9. juli 2020 Deltakere skal konkurrere om å skape de beste historiene. EA lager reality-TV av The Sims Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 9. juli 2020 Del Skrevet 9. juli 2020 Teit, alle vet at The Sims IPen er best egnet for en enorm Hollywood action epic med et 500 millioner dollar budsjett. 1 Lenke til kommentar
Kindleguy Skrevet 9. juli 2020 Del Skrevet 9. juli 2020 Er faktisk ein veldig god idé. Det einaste eg er litt bekymra for er at enkelte av personane i traileren verkar å overdramatisere kjenslene sine litt. 1 Lenke til kommentar
Dberg Skrevet 9. juli 2020 Del Skrevet 9. juli 2020 Kindleguy skrev (1 time siden): Er faktisk ein veldig god idé. Det einaste eg er litt bekymra for er at enkelte av personane i traileren verkar å overdramatisere kjenslene sine litt. Jepp, traileren ser ut som et typisk amerikansk reality show med grandios fortellerstemme og fokus på drama. Det er som du sier, ideen er god. Det hadde vært morsomt å sett dette med mer laid-back stil lignende norske reality program. 1 Lenke til kommentar
Donkey Kong Skrevet 9. juli 2020 Del Skrevet 9. juli 2020 Kindleguy skrev (11 timer siden): Er faktisk ein veldig god idé. Det einaste eg er litt bekymra for er at enkelte av personane i traileren verkar å overdramatisere kjenslene sine litt. Litt? Lenke til kommentar
Kindleguy Skrevet 10. juli 2020 Del Skrevet 10. juli 2020 Kanskje underdriving frå mi side. Eg veit ikkje heilt korleis normale amerikanarar oppfører seg, men har fått høyre at dei viser meir kjensler til kvarandre enn det nordmenn gjer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå