Gårby Skrevet 1. januar 2004 Del Skrevet 1. januar 2004 Hei! Jeg fikk virusmelding av virusprogrammet mitt Norton. Jeg trykte på "Delete permanently" tror jeg. Når jeg nå søker etter virus finner Norton ingenting. Men fremdeles virker det som om viruset er på maskinen. Viruset funker slik at det endrer Startsiden i Internet explorer´n. Og hvis jeg søker på f.eks. google, så åpnes et ekstra vindu me en slags søkemotor. Hvis jeg i Norton trykker på "Virus History" så står virusfilen (soundmx.exe.) oppnevnt. Hvis jeg merker filen og trykker på "View Item Properties" kommer bl.a. følgende opp: Action taken :Quarantined Status : Infected Current location :Quarantine Set action :Clean virus from file Set backup action :Quarantine infected file Hva betyr "Quarantined" på norsk?? Hva gjør jeg nå?? Lenke til kommentar
Rayline TWB Skrevet 1. januar 2004 Del Skrevet 1. januar 2004 (endret) Karantene Slett den filen som er satt i karantene av Norton Endret 1. januar 2004 av Rayline TWB Lenke til kommentar
Rubex Skrevet 1. januar 2004 Del Skrevet 1. januar 2004 Hva betyr "Quarantined" på norsk?? Betyr ikke det karantene da?? Lenke til kommentar
Torsteinen Skrevet 1. januar 2004 Del Skrevet 1. januar 2004 Hva betyr "Quarantined" på norsk?? Betyr ikke det karantene da?? oh my god Lenke til kommentar
Gårby Skrevet 1. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 1. januar 2004 Den ligg ikke i karantene... Lenke til kommentar
Gårby Skrevet 1. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 1. januar 2004 Filen ligger ikke i karantene lenger, selv om det står current location: Karantene. Hva kan d bety???? Lenke til kommentar
igy Skrevet 1. januar 2004 Del Skrevet 1. januar 2004 Prøv å laste ned Ad-aware eller et lignende program, søk på google Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå