Magnusha Skrevet 1. januar 2004 Del Skrevet 1. januar 2004 Hei! har en gammel pc som jeg tenkte jeg kunne overklokke litt. men hvor langt kan jeg gå?? det er en pentium3 prosessor med 650mhz.... nå har jeg klokket den til 796mhz da er tempraturen etter 5 min spilling 39 grader. hvor mange grader kan jeg ha føre det blir kritiskt??? Lenke til kommentar
Anathema Skrevet 1. januar 2004 Del Skrevet 1. januar 2004 (endret) Du bør ikke komme over 70-90*... da blir det skummelt ! Endret 1. januar 2004 av Jerix Lenke til kommentar
Marti Skrevet 1. januar 2004 Del Skrevet 1. januar 2004 Hvis den gjør det tar den kvelden. Lenke til kommentar
FrenChie Skrevet 1. januar 2004 Del Skrevet 1. januar 2004 Over 60C anbefales ikke over tid. Lenke til kommentar
DrErling Skrevet 3. januar 2004 Del Skrevet 3. januar 2004 Ingenting å frykte av en p3-650 på 800mhz. Det er der morroa starter. Det er folk som har klart 150mhz pluss på BX chipsett med denne karen. Jeg tipper at du burde kunne oppleve stabilitet rundt 866mhz hvis du er heldig, dvs en fsb på 133mhz hvis minnet ditt støtter det. (Du har en 100mhz cpu ikke sant?) En p3 dør sjelden helt uten videre. Du vil oppleve ustabilitet lenge før den ryker, og jeg regner med du ikke legger deg på magen og gråter om den ikke er i live om 2år? DrE Lenke til kommentar
Aetius Skrevet 3. januar 2004 Del Skrevet 3. januar 2004 Jeg klokker en PIII 450 @ 558 uten det minste problem. Boxed kjøler og ingen fikling med volt. Skulle ikke forundre meg om det ville gått bra vifteløst også, men jeg har ikke prøvd. Kontormaskin till opphavet, så det er ikke så nøye. Lykke til - og fortell oss hva du fikk til! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå