KarsteinE Skrevet 7. juli 2020 Del Skrevet 7. juli 2020 Kan man lage eggedosis uten sukker? Og da mener jeg ikke med kunstig søtning, men helt uten søtsmak. Skal bruker i en "rett" (kall det gjerne snack) med bacon, og da passer det jo ikke så bra om det smaker søtt..... Lenke til kommentar
grovetussen Skrevet 7. juli 2020 Del Skrevet 7. juli 2020 Altså om det går an å piske egg ganske stivt, jepp det går vel. Hva med å piske hvite og plomme hver for seg? Da vil du få et megaluftig resultat ? Lenke til kommentar
KarsteinE Skrevet 7. juli 2020 Forfatter Del Skrevet 7. juli 2020 19 minutes ago, grovetussen said: Altså om det går an å piske egg ganske stivt, jepp det går vel. Hva med å piske hvite og plomme hver for seg? Da vil du få et megaluftig resultat ? Takk, det var en god ide Og så vender man det forsiktig sammen etterpå? Lenke til kommentar
grovetussen Skrevet 7. juli 2020 Del Skrevet 7. juli 2020 KarsteinE skrev (11 minutter siden): Takk, det var en god ide Og så vender man det forsiktig sammen etterpå? Jepp. Jeg pleier gjøre det når jeg lager fiskegrateng ? 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå