w1I3bmv7PRFfKNkpTOlmGVrzkvXvbA5lcIelI/X9 Skrevet 6. juli 2020 Del Skrevet 6. juli 2020 Brukte en USB 3 hub for å gjøre det litt enklere å flytte dataen mellom racing simulator og vanlig gaming setup. Nå dukker ikke G29 rattet og tastaturet opp på stasjonær (hvor jeg først prøvde hub) eller laptop der ingen av enhetene har blitt koblet til noen gang tidligere. Hvordan går jeg fram for å få disse til å dukke opp igjen? Lenke til kommentar
Cipher Panda Skrevet 6. juli 2020 Del Skrevet 6. juli 2020 https://support.microsoft.com/nb-no/help/4028443/windows-10-update-drivers Følg instruksjonene under punktet "Installer enhetsdriveren på nytt" og avinstaller de navngitte enhetene. Hvis ikke det går, bytt hub(tilstrekkelig strøm?) eller gå over til USB inngang v/ hovedkort/kabinett. Lenke til kommentar
w1I3bmv7PRFfKNkpTOlmGVrzkvXvbA5lcIelI/X9 Skrevet 6. juli 2020 Forfatter Del Skrevet 6. juli 2020 Det har jeg prøvd, huben har ekstern strøm tilkoblet. Funker heller ikke ved å koble direkte til hovedkort eller kabinett. Enhetene dukker ikke opp under enhetsbehandling Lenke til kommentar
Cipher Panda Skrevet 6. juli 2020 Del Skrevet 6. juli 2020 Med andre ord, så får du ingen livstegn fra ratt og tastatur? Lenke til kommentar
w1I3bmv7PRFfKNkpTOlmGVrzkvXvbA5lcIelI/X9 Skrevet 7. juli 2020 Forfatter Del Skrevet 7. juli 2020 Riktig, virker helt dødt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå