hwknut Skrevet 1. januar 2004 Del Skrevet 1. januar 2004 Nettopp når jeg skulle gå inn på stationen min med mp3 og filmer, klikket explorer.exe! Jeg kommer ikke inn på stationen uten at explorer klikker. Hva er det som er galt mvh Knut Eirik Lenke til kommentar
Solaris Skrevet 1. januar 2004 Del Skrevet 1. januar 2004 Du kan jo starte med å fortelle hvilken Windows versjon du kjører. Samt filsystem, FAT32 eller NTFS. Er stasjon M: en lokal harddisk eller en nettverkstasjon? Lenke til kommentar
hwknut Skrevet 1. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 1. januar 2004 Windows XP, ntfs og det er en lokal harddisk! Lenke til kommentar
Solaris Skrevet 1. januar 2004 Del Skrevet 1. januar 2004 Litt blank, men lurer på om dette kan ha noe med forhåndsvisning av videofilene å gjøre. Er mappen satt opp som "View | Thumbnails" kanskje? Rekker du i så fall å gå inn på mappen og forandre visningen, eller krasjer Explorer med en gang? Lenke til kommentar
hwknut Skrevet 1. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 1. januar 2004 Litt blank, men lurer på om dette kan ha noe med forhåndsvisning av videofilene å gjøre.Er mappen satt opp som "View | Thumbnails" kanskje? Rekker du i så fall å gå inn på mappen og forandre visningen, eller krasjer Explorer med en gang? Rakk å bytte til liste. Men explorer klikker etter 5-10 sekunder uansett Lenke til kommentar
petterg Skrevet 2. januar 2004 Del Skrevet 2. januar 2004 Hva med å fortelle på hvilken måte explorer klikker? Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 2. januar 2004 Del Skrevet 2. januar 2004 Sjekk i Event viewer hva som har klikka. (Om det er NT/2k/XP) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå