sjøgren Skrevet 1. januar 2004 Del Skrevet 1. januar 2004 For en del mnd siden så fikk jeg spilt doom3 helt fint, men når jeg innstalerte det istad for og spille det så fikk jeg bare en blinkene hvis skjerm når jeg prøvde og starte der... Noen av dere som har et lingnende prob så si ifra, TAKK Lenke til kommentar
veloek Skrevet 1. januar 2004 Del Skrevet 1. januar 2004 Kan jeg få doom3 av deg?? er d hele elr demo'n.. Lenke til kommentar
Papirpose Skrevet 1. januar 2004 Del Skrevet 1. januar 2004 Problemet ditt kommer av at du prøver å spille pre-alpha-saken. Vent til du får deg retail-utgaven, så skal du se det funker fint Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 1. januar 2004 Del Skrevet 1. januar 2004 Kan jeg få doom3 av deg?? er d hele elr demo'n.. Det er jo bare en sugen beta.. Tviler på at den er lovelig heller. Lenke til kommentar
bambam Skrevet 1. januar 2004 Del Skrevet 1. januar 2004 Har det kommet Doom3 demo da? Lenke til kommentar
shamanix Skrevet 1. januar 2004 Del Skrevet 1. januar 2004 NEI, det har ikke kommet en demo... og det er ikke en beta, men en alpha. dirt i den, den er ihvertfall kulere enn half-life 2 betan da... Lenke til kommentar
blacktower Skrevet 1. januar 2004 Del Skrevet 1. januar 2004 Du kan sikkert ta en telefon til support hos ID.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg