Gå til innhold

Norman anti virus

andesam

Anbefalte innlegg

Har norman anti virus og firewall installert på dataen (versjon 5.60).

Men nesten hver gang jeg starter opp windows så bluker norman programmvaren omtrent to minutter på å starte opp...

Har også en følelse for at norman firewallen (eller anti virusen) ødelegger for internett linja.. Har Chello plus abbonement, noen som har hatt samme problemet?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

hva mener du med ødelegge? mener du at maskina henger litt i Windows før du kan bruke den?

er jo bare å konfiguere firewallen det.

så lenge det ikke er noe virus så er det nok ikke noe annet å gjøre enn å konfigere Firewallen. vet faktisk ikke hvordan det gjøres i Norman, siden at jeg bare har brukt Antivirusen i Norman et sekunder bare.

Lenke til kommentar

Internett linja bare forsvinner, selv om det står at jeg er koblet til...Men dette kan også være forursaket av andre ting...

Men hvorfor starter ikke norman antivirus og firewall opp med en gang windows starter? den gjør edet av og til, men for det meste så tar det noen minuetter. dataen pleier også å være litt treg før normannen(...) får starta opp.

Har kjørt msconfig og fjerna nesten alle programmene som starter opp, bortsett fra normannen da...

Lenke til kommentar

regner med at du har sett etter at det står at norman skal starte opp automatisk når maskina starter? ikke bare i msconfig men også i norman. mener det skal være et valg der som sier at norman skal starte automatisk når Windows starter. det med at maskina er litt treig før den kommer til Norman kan også ha noe med at noe maskinvare ikke henger sikkelig med.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...