Gjest Slettet-x7D6du0Hjb Skrevet 6. juli 2020 Del Skrevet 6. juli 2020 (endret) Har ikke sett noen TF2C tråder på forumet så tenkte jeg kunne starte en. Team fortress 2 Classic er en community lagd modifikasjon av Team Fortress 2. Målet var å lage en versjon av TF2 som gjenspeiler spillet slik det var i 2008 - 2009. Modden inkluderer spillmoduser som ikke ble inkludert i den ferdige versjonen av spillet som domination og VIP. De har også laget noen egne våpen etter hva jeg har forstått. Last ned modden her https://tf2classic.com/ Endret 18. august 2020 av Slettet-x7D6du0Hjb Lenke til kommentar
MultiGamerClub Skrevet 10. juli 2020 Del Skrevet 10. juli 2020 Kult, har spilt det litt og er endelig litt morsomt og komme tilbake til nesten det samme gamle spillet men med en vri på det Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb Skrevet 10. juli 2020 Del Skrevet 10. juli 2020 MultiGamerClub skrev (3 timer siden): Kult, har spilt det litt og er endelig litt morsomt og komme tilbake til nesten det samme gamle spillet men med en vri på det Amen til det! Jeg synes vanilla er ganske gøy, uten alt det kosmetiske tullet. Lenke til kommentar
Andreas247 Skrevet 11. juli 2020 Del Skrevet 11. juli 2020 Er selv en av de som foretrekker vanilla TF2, men var ikke klar over denne modden, så skal absolutt prøves nå til helgen Liker også at de har game modes fra gamle TFC, spilte det nesten religiøst back in the day 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb Skrevet 1. juni 2022 Del Skrevet 1. juni 2022 (endret) Endret 1. juni 2022 av Slettet-x7D6du0Hjb Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå