Hjelptrengerjeg Skrevet 1. januar 2004 Del Skrevet 1. januar 2004 (endret) Morn igjen!! Når jeg skrur på PC, en. Så skal jeg komme til et innloggings vindu med oversitkt over brukerne på pc'en, men det som skjer er at den automatisk logger seg inn på min bruker uten at dette vinduet kommer opp! Dette er veldig plagsomt ettersom PC'en blir brukt av flere brukere. Har passord på brukeren og krysset av på use welcom screen! Bruker XP-professional Mvh Nils Olav Endret 1. januar 2004 av Hjelptrengerjeg Lenke til kommentar
TCi Skrevet 1. januar 2004 Del Skrevet 1. januar 2004 Sjekk om du bruker Tweak UI eller Tweak XP til å logge inn automatisk. Lenke til kommentar
bertie Skrevet 1. januar 2004 Del Skrevet 1. januar 2004 start -> run -> control userpasswords2 velg "users must enter a user name and password to use this computer" bertie Lenke til kommentar
Hjelptrengerjeg Skrevet 1. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 1. januar 2004 start -> run -> control userpasswords2 velg "users must enter a user name and password to use this computer" bertie Takk for hjelpen funka det!! Takk skal du ha!! Mvh Nils Olav Lenke til kommentar
miCro Skrevet 3. januar 2004 Del Skrevet 3. januar 2004 Når man skal gjøre det motsatte av hva trådstarter ønsker, altså slik at man slipper å velge bruker, hva gjør man da? Jeg har prøvd å gjøre det motsatte av hva det ble tipset om her, men da fikk jeg plutselig en ny bruker kalt administrator som den logger seg automatisk inn på. Hvordan kan jeg gjøre om på det slik at det er min bruker den automatisk logger seg inn på? Lenke til kommentar
eiriksen Skrevet 3. januar 2004 Del Skrevet 3. januar 2004 Når man skal gjøre det motsatte av hva trådstarter ønsker, altså slik at man slipper å velge bruker, hva gjør man da? Jeg har prøvd å gjøre det motsatte av hva det ble tipset om her, men da fikk jeg plutselig en ny bruker kalt administrator som den logger seg automatisk inn på. Hvordan kan jeg gjøre om på det slik at det er min bruker den automatisk logger seg inn på? Dette har jeg gjort: 1:Start-->Kjør-->Skriv inn control userpasswords2 2:Fjern haken ved Brukere må angi et brukernavn og passord for å bruke maskinen 3: Trykk OK og når du får opp dialogboksen skriver du inn hvilken bruker du vil skal automatisk logge seg på, og hvis den har passord skriver du det inn også. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå