AfterGlow Skrevet 5. juli 2020 Del Skrevet 5. juli 2020 Har nå fått både slippdato og trailer. Slik blir PC-versjonen av Horizon Zero Dawn Lenke til kommentar
X_Prez_Nixon Skrevet 5. juli 2020 Del Skrevet 5. juli 2020 Alt jeg kan si til dere som ikke har opplevd dette spillet. Kjøp det. Har det selv på ps4, men tror jeg kjøper pc versjonen for å kunne spille dette i ultra mode. Hype 4 Lenke til kommentar
barezell Skrevet 6. juli 2020 Del Skrevet 6. juli 2020 Ser frem til å spille på nytt og prøve exp packen. Lenke til kommentar
GrinderX9 Skrevet 6. juli 2020 Del Skrevet 6. juli 2020 Hmm... spilte det ikke mye på ps4. Jeg er en av de få som ikke likte det jeg prøvde. Men.... alt med spillet skriker at dette er noe jeg burde digge. Blir vel enten pc versjon eller spille det på nytt med ps5 til vinteren. Lenke til kommentar
IceBlitz Skrevet 6. juli 2020 Del Skrevet 6. juli 2020 (endret) Dette er det beste spillet jeg har spilt noen gang tror jeg. Det er i alle fall likestilt med RDR2 for min del. Lett om jeg skal spille det på nytt på PC! Endret 17. juli 2020 av IceBlitz Lenke til kommentar
MrLuni Skrevet 6. juli 2020 Del Skrevet 6. juli 2020 Har det på PS4. Lett kjøp til PC og å få bedre fps og grafikk 1 Lenke til kommentar
Pallehysa Skrevet 6. juli 2020 Del Skrevet 6. juli 2020 Venter på PS5. Så blir det nok ein gjennomspeling på nytt.. Lenke til kommentar
Iki Skrevet 6. juli 2020 Del Skrevet 6. juli 2020 Et av flere "must play" spill på PS4. Har du ikke prøvd det, fordi du ikke har en Playstation, så bør du virkelig spille det nå på PC. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå