Gå til innhold

Ny DVD-spiller

Anbefalte innlegg

Har tenkt å kjøpe meg en ny DVD-spiller, stasjonær, siden min gamle Harman Kardon DVD1 ikke spiller annet enn DVD og CD. Har vurdert 2 spillere LiteOn LVD-2001 og Kiss DP500. Men det jeg lurer er hvordan disse spillerne gjengir tittelen på en mp3-sang. Viser disse spillerne kun 8 bokstaver eller viser den hele tittelen f.eks 01-big_brovaz-nu_flow_(fusion_remix)-xxl.mp3

Noen som har disse spillerne og kan svare meg på dette spørsmålet?

Eller eventuelt anbefale andre spillere som kan være noe å satse på, må ha støtte for Xvid og DivX.

mvh c0cheeze

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Da er saken enkel, du velger Kiss spilleren.....

Denne viser ingen spille innformasjon i selve spilleren, men alt kommer opp på tv'en......

Vet ikke om liteon spilleren viser tittel på sang i viduet på spilleren men selv om den skulle gjøre dette så må det være det eneste fortrinnet den har over Kiss spilleren.

Mulig jeg er upartisk her nå siden jeg selv har dp-500 og synes den er konge, men jeg kjøpte faktisk først en Liteon spiller i Tyskland på snartur fra danmark i sommer......da jeg kom til huset vi leide i Danmark og skulle teste den ut så virka kunn 1 av 5 divx og xvid filmer som jeg hadde med meg. :leverte derfor den tilbake allerede neste dag og kjøpte meg Kiss spilleren istedenfor ( da virka 4 av 5). Det har jeg ikke angra for ett eneste sekund.

Vet at Liteon spilleren idag med oppdateringene du kan flashe den med spiller dem samme filmene som Kiss kan......mens fordelen til Kiss er nettverkskortet som er i den og gjør at du ikke lengre kan samenligne dem to spillerene lengre, det er mildt sagt klasse forskjell mellom dem pga. mulighetene som ligger i nettverks tilkoblinga du kan gjøre med Kiss.

Kiss forandra min verden hvertfall..... :thumbs:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...