Emsal Skrevet 4. juli 2020 Del Skrevet 4. juli 2020 (endret) Merker det hadde vært til mye hjelp hvis f.eks "maskinvaren fungerer ikke" kategorien kunne fått en mal hvor man f.eks kan bli veiledet i hva som er lurt å ha med i en tråd for å få raskest mulig løsning på problemer. Mindre svar vil også øke leseligheten på tråden. Dette hadde hjulpet en del på juss og økonomidelen også tenker jeg. Muligens leksehjelp (ikke særlig aktiv der)? Enkleste måte tenker jeg hadde vært en placeholder tekst. Litt mer avansert enn dette hadde jo vært egendefinerte tekstbokser og neste steg hadde vært interaktive felt og henting av komponenter fra f.eks API. En les dette før du poster føler jeg ikke hjelper i så stor grad. Endret 4. juli 2020 av Emsal 1 Lenke til kommentar
Cipher Panda Skrevet 4. juli 2020 Del Skrevet 4. juli 2020 Støtter. Tilleggsinfo som temperaturer idle/load, spesifikasjoner, hendelseslogg og feilmeldinger gjør det lettere å feilsøke (i det minste må bruker informeres om at flere opplysninger fører til raskere utbedring). Lenke til kommentar
Gjest Slettet-404071 Skrevet 6. juli 2020 Del Skrevet 6. juli 2020 Hei, og takk for forslag @Emsal! Jeg synes det er et godt forslag, som gjør det enklere for folk å poste og for de som skal hjelpe. Jeg noterer det ned. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå