trondbue Skrevet 1. januar 2004 Del Skrevet 1. januar 2004 Har en Sony Ericsson T300. Etter at jeg begynte å bruke kameraet og mms på denne har det blitt veldig lite plass igjen. Jeg prøver derfor å slette alle bildene som liger inne på telefonen, men får ikke slettet de. Ikke MMS malene heller. Er det noen måte så jeg kan få slettet disse?? Vet det går på T610, så hvorfor ikke på T300? Har softwareversjon R1G001. Lenke til kommentar
trondbue Skrevet 4. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2004 Er det virkelig ingen som vet dette? Eller er det faktiask ikke mulig? Er så irriterende å bruk over halvparten av minnet på bare dritt.. Lenke til kommentar
Joagutten Skrevet 4. januar 2004 Del Skrevet 4. januar 2004 (endret) Hvordan sletter jeg forhånds-definerte element på SE T610??? Er noen bilder der jeg ikke får sletta... Endret 4. januar 2004 av Joagutten Lenke til kommentar
M`kululu Skrevet 4. januar 2004 Del Skrevet 4. januar 2004 opplever det samme, jævli mongo at de stygge orginal bildene ikke går ann å slette Lenke til kommentar
tadcomp Skrevet 5. januar 2004 Del Skrevet 5. januar 2004 Går det ikke an å bruke 13-sekunders-trikset? Det skal gå på T610 i hvert fall Lenke til kommentar
mr_lf Skrevet 5. januar 2004 Del Skrevet 5. januar 2004 Går det ikke an å bruke 13-sekunders-trikset? Det skal gå på T610 i hvert fall Kansje for forklare litt nærmere? Lenke til kommentar
Kamera Skrevet 5. januar 2004 Del Skrevet 5. januar 2004 Håpløst at det ikke skal gå å slette allle forhåndsdefinerte tingene, uten å måtte ty til forskjellige slumske metoder. Nei, skjerp dere SE! Lenke til kommentar
trondbue Skrevet 5. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 5. januar 2004 Får ikke sletta noen av de tingene som ligger inne fra før av. Kan bare slette det jeg selv har lagt inn.. Er det ett triks som gjør at du får sletta de? Hva er 13-sekunders trikset? Lenke til kommentar
mr_lf Skrevet 5. januar 2004 Del Skrevet 5. januar 2004 tror det er: Gjenopprette fabrikk oppsett, vente i 30 sek, ta ut batteriet, og putte det inn igjen etter 13 sek. MEN IKKE gjør noe før det er bekreftet! Lenke til kommentar
yoga Skrevet 5. januar 2004 Del Skrevet 5. januar 2004 Altså, Det det handler om er at du skal trykke på å få tillbake fabrikinstillingenne. MEN du skal avslutte denne etter at det er gått 13 sekunder av operasjonen. Eller noe lignende. Hvis dere søker litt rundt på forumet her finner dere det. Har vært flere posts anngående saken før.. Lenke til kommentar
trondbue Skrevet 5. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 5. januar 2004 Har søkt rundt på forumet men kan ikke finne noe som beskriver 13 sekunders trikset . Slettes alt på telefonen da? Noen som kan forklare dette trikset, eller vet om et sted der det er forklart og kan linke til det? Lenke til kommentar
patPost Skrevet 6. januar 2004 Del Skrevet 6. januar 2004 Velg "nullstill alt". Ta bort batteriet når telefonen har jobba mellom 10 og 13 sekunder. Vent 30 sek (minst), og så skru telefonen på igjen. Hvis du er heldig har du fått fjernet alt Funka fett på min t310... Lenke til kommentar
Thoma_S Skrevet 6. januar 2004 Del Skrevet 6. januar 2004 for å være nøyaktig da... 12,5 sekunders trikset: 1: sett i laderen 2: instillinger > nullstill alt 3: Vent mens den nulstiller 4: etter 12,5 sekunder så tar du ut batteriet og avbryter nulstillingen.. 5: Nå kan du slette forhånds-definerte elementer 6: Det er en teoretisk mulighet for å ødelegge tlf... PS. For å ha det tilbake ta nullstill igjen. Lenke til kommentar
trondbue Skrevet 6. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2004 Ok, tror nok jeg vil prøve det. Men forsvinner alt da? Hva er det som forsvinner? Meldinger, Telefonnummer, Bilder, Ringetoner, Layout?? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå