Even. Skrevet 1. januar 2004 Del Skrevet 1. januar 2004 nå har jeg fixa sammen et design til ozzysiden. Jeg likte bedre polecat sitt forslag men det ble problematisk å få det over fra bilde til hjemmeside og i tilleg forsvant den når pcèn ble formatert. Linken før jeg glemmer den ----------------->link<-------------------------- Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 1. januar 2004 Del Skrevet 1. januar 2004 iallefall FJERN DEN EKLE OUTER GLOWEN fra alt den er brukt på! Greit oppsett, men litt kjedelig banner, samt litt masse luft nederst på sida. Lenke til kommentar
Sigmoideus Skrevet 1. januar 2004 Del Skrevet 1. januar 2004 (endret) Litt kjedelig banner, så faktisk ikke at det var ozzy før jeg tok den i nærmere øyesyn. Litt kjedelig skrift også, litt utydelig kanskje? For meg kunne det like gjerne stått A22U eller noe. Ellers? Tja, grei nok. Endret 1. januar 2004 av EndeligFerie Lenke til kommentar
cfenzo Skrevet 1. januar 2004 Del Skrevet 1. januar 2004 /me ikke like.. enig med arve87, menneh.. kan gjerne bare sette ned opacity'en på OUTER GLOWEN.. hvis det ikke blir no bra uten.. Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 1. januar 2004 Del Skrevet 1. januar 2004 For å være litt egosistisk, så likte jeg mitt forslag bedre som jeg posta for noen uker siden, dette ble _alt_ for standard. Lenke til kommentar
Dunestar Skrevet 1. januar 2004 Del Skrevet 1. januar 2004 nå har jeg fixa sammen et design til ozzysiden. Jeg likte bedre polecat sitt forslag men det ble problematisk å få det over fra bilde til hjemmeside og i tilleg forsvant den når pcèn ble formatert. Linken før jeg glemmer den ----------------->link<-------------------------- Les litt HTML og du klarer å kode siden til PoleCat uten problem. Det forslaget ditt var just not gudd enough. Outer glow'en var æsj. Lenke til kommentar
cfenzo Skrevet 1. januar 2004 Del Skrevet 1. januar 2004 likte egentlig ikke PoleCat sitt heller jeg da men.. Lenke til kommentar
stian_molvik Skrevet 1. januar 2004 Del Skrevet 1. januar 2004 (endret) For å være litt egosistisk, så likte jeg mitt forslag bedre som jeg posta for noen uker siden, dette ble _alt_ for standard. Synest Polecat sitt forslag var veldig smooth, og oversiktlig å se på,,, Veldig bra , +at man ser at siden er om 'Ozzy' Endret 1. januar 2004 av stian_molvik Lenke til kommentar
Unglar Skrevet 2. januar 2004 Del Skrevet 2. januar 2004 hvis du leser litt på http://www.w3schools.com/ skulle du helt fint greie å kode polecat sitt forslag, og da får du en mye råer side Lenke til kommentar
tjcombo Skrevet 2. januar 2004 Del Skrevet 2. januar 2004 likte egentlig ikke PoleCat sitt heller jeg da men.. synes den så smooth ut jeg. haru noe forslag til bedre elleR? denne designen er egentlig ikke stygg. Outer glowen så litt n00b ut ja, håper du ikke bruker hvit som bakgrunnsfarge, det kommer ikke til å passe. siden er heller ikke noe rå så du har en del jobb å utføre good luck m8! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 2. januar 2004 Del Skrevet 2. januar 2004 For å være litt egosistisk, så likte jeg mitt forslag bedre som jeg posta for noen uker siden, dette ble _alt_ for standard. Det likte jeg veldig godt. Midtstill dette med en svart bakgrunn så blir det knall. Lenke til kommentar
ATi-Radeon Skrevet 2. januar 2004 Del Skrevet 2. januar 2004 For å være litt egosistisk, så likte jeg mitt forslag bedre som jeg posta for noen uker siden, dette ble _alt_ for standard. NAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAJS Lenke til kommentar
haugsand Skrevet 2. januar 2004 Del Skrevet 2. januar 2004 Mitt helhetsinntrykk av PoleCat sitt forslag, er at det er lettvindt. Den brede, horisontale streken med hendene til ozzy hengende over seg, holder god standard. Menyen, og oppsettet derimot, er ikke kvalitet. Men så hvor mye orker man egentlig å gjøre gratis? Lenke til kommentar
ATi-Radeon Skrevet 2. januar 2004 Del Skrevet 2. januar 2004 selv om det ser lett vendt ut så er sia uansett syk tøff Lenke til kommentar
OfficerJ Skrevet 2. januar 2004 Del Skrevet 2. januar 2004 Synes det er dumt å komme med kritikk av PoleCat sitt design! Det designet er virkelig najs! Synes du gatebiler.tk, skal benytte deg ut av PoleCat sitt forslag, eller fjerne den forferdelige outer glowen på siden! Lenke til kommentar
tjcombo Skrevet 2. januar 2004 Del Skrevet 2. januar 2004 Synes det er dumt å komme med kritikk av PoleCat sitt design! Det designet er virkelig najs! Synes du gatebiler.tk, skal benytte deg ut av PoleCat sitt forslag, eller fjerne den forferdelige outer glowen på siden! enig Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 2. januar 2004 Del Skrevet 2. januar 2004 Mitt helhetsinntrykk av PoleCat sitt forslag, er at det er lettvindt. Den brede, horisontale streken med hendene til ozzy hengende over seg, holder god standard. Menyen, og oppsettet derimot, er ikke kvalitet. Men så hvor mye orker man egentlig å gjøre gratis? Å få kritikk er det selvfølgelig ingenting galt med. Folks meninger er vel til slutt det tellende uansett. Kan egentlig si meg veldig enig med det du sier satyrium, men med det faktum at det var et forslag smurt sammen på gøy kan en vel ikke forvente allverdens. Lenke til kommentar
haugsand Skrevet 2. januar 2004 Del Skrevet 2. januar 2004 Mitt helhetsinntrykk av PoleCat sitt forslag, er at det er lettvindt. Den brede, horisontale streken med hendene til ozzy hengende over seg, holder god standard. Menyen, og oppsettet derimot, er ikke kvalitet. Men så hvor mye orker man egentlig å gjøre gratis? Å få kritikk er det selvfølgelig ingenting galt med. Folks meninger er vel til slutt det tellende uansett. Kan egentlig si meg veldig enig med det du sier satyrium, men med det faktum at det var et forslag smurt sammen på gøy kan en vel ikke forvente allverdens. Jepp, helt enig. Jeg var kanskje litt hard med kritikken der, men så har jeg hatt et lite oppdrag nettopp, der jeg nettopp skulle "slakte" et designforslag til en bedrift. Det jeg iallfall prøvde å få frem; er at om du vil ha en skikkelig side, koster det penger Lenke til kommentar
Even. Skrevet 3. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2004 tror jeg går for polecat sitt jeg må bare få lagt in DW igjen siden pcèn gikk til h**vette Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå