Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Litt kjedelig banner, så faktisk ikke at det var ozzy før jeg tok den i nærmere øyesyn. Litt kjedelig skrift også, litt utydelig kanskje? For meg kunne det like gjerne stått A22U eller noe.

Ellers? Tja, grei nok. ;)

Endret av EndeligFerie
Lenke til kommentar
nå har jeg fixa sammen et design til ozzysiden. Jeg likte bedre polecat sitt forslag men det ble problematisk å få det over fra bilde til hjemmeside og i tilleg forsvant den når pcèn ble formatert.

Linken før jeg glemmer den

----------------->link<--------------------------

Les litt HTML og du klarer å kode siden til PoleCat uten problem.

Det forslaget ditt var just not gudd enough. Outer glow'en var æsj.

Lenke til kommentar
likte egentlig ikke PoleCat sitt heller jeg da men.. :p

synes den så smooth ut jeg. haru noe forslag til bedre elleR?

denne designen er egentlig ikke stygg. Outer glowen så litt n00b ut ja, håper du ikke bruker hvit som bakgrunnsfarge, det kommer ikke til å passe.

siden er heller ikke noe rå så du har en del jobb å utføre ;) good luck m8!

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
For å være litt egosistisk, så likte jeg mitt forslag bedre som jeg posta for noen uker siden, dette ble _alt_ for standard.

Det likte jeg veldig godt. Midtstill dette med en svart bakgrunn så blir det knall.

Lenke til kommentar

Mitt helhetsinntrykk av PoleCat sitt forslag, er at det er lettvindt. Den brede, horisontale streken med hendene til ozzy hengende over seg, holder god standard. Menyen, og oppsettet derimot, er ikke kvalitet.

Men så hvor mye orker man egentlig å gjøre gratis?

Lenke til kommentar
Mitt helhetsinntrykk av PoleCat sitt forslag, er at det er lettvindt. Den brede, horisontale streken med hendene til ozzy hengende over seg, holder god standard. Menyen, og oppsettet derimot, er ikke kvalitet.

Å få kritikk er det selvfølgelig ingenting galt med. Folks meninger er vel til slutt det tellende uansett. Kan egentlig si meg veldig enig med det du sier satyrium, men med det faktum at det var et forslag smurt sammen på gøy kan en vel ikke forvente allverdens.

Lenke til kommentar

Å få kritikk er det selvfølgelig ingenting galt med. Folks meninger er vel til slutt det tellende uansett. Kan egentlig si meg veldig enig med det du sier satyrium, men med det faktum at det var et forslag smurt sammen på gøy kan en vel ikke forvente allverdens.

Jepp, helt enig. Jeg var kanskje litt hard med kritikken der, men så har jeg hatt et lite oppdrag nettopp, der jeg nettopp skulle "slakte" et designforslag til en bedrift. Det jeg iallfall prøvde å få frem; er at om du vil ha en skikkelig side, koster det penger :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...