brillan Skrevet 1. januar 2004 Del Skrevet 1. januar 2004 Hei. Kom akuratt hjem fra et lan. Prossesor og Chip på hk var 14 og 16 grader(!). Kabinette har vært ute i bilen i hele natt. Kom til å tenke på kondens osv. Var det en tabbe av meg og starte pc opp etter kun 10 min etter jeg tokk den opp fra bilen? Kunne det godt galt? _____________________________ Godt nyttår! Lenke til kommentar
John Kr Skrevet 1. januar 2004 Del Skrevet 1. januar 2004 Ja det stemmer -- kondens dreper/kortslutter. Men virker alt så har du jo berget Lenke til kommentar
sparks Skrevet 1. januar 2004 Del Skrevet 1. januar 2004 Vent hvertfall 15-20 min før du starter når du setter den inn.. Eller mer? Lenke til kommentar
brillan Skrevet 1. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 1. januar 2004 Vent hvertfall 15-20 min før du starter når du setter den inn.. Eller mer? Vel... kan vel si at kabinettet enda er iskaldt(30 min ca jeg har tatt det opp nå). HD,Cpu kjøler og heatpipe har blitt varm. Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 1. januar 2004 Del Skrevet 1. januar 2004 Neida det går fint det, det som ikke er bra er om du tar den inn og ut når den er meget varme. Men selvsakt er det en fordel å vente lengst mulikt før du starter den opp. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå