Gå til innhold

Liten aktivitet

Anbefalte innlegg

Hvorfor er det ikke større aktivitet i fotballsforumet? Norsk fotball har aldri vært bedre vil nå jeg si. Noe som vil gjenspeiles i kampene mot Serbia og Skottland!

Da er det overraskende at trafikken ikke står i stil. Nå har vi kvalifisert oss til en rekke yngre mesterskap de siste årene, noe som gjør at våre talenter blir mer og mer ettertraktet i internasjonalt. Nå er det også mange spillere som har lært av veien Ødegaard og Haaland tok, og ser ut til å gjøre det samme selv. Er jo en rekke spillere i Belgia, nederland og championship-klubber.

Endret av Sekulært Snøfnugg
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Aktiviteten har sunket mye med årene, spesielt i Premier League-delen. De andre delene (som denne) er jeg ikke så mye innom, men det virker ganske dødt. Diskusjonene om landslaget tar seg opp når det er landslagspauser, men dør igjen fort. Kvalifiserer vi oss til EM blir det nok andre boller.

Synes fotballforumet er litt dårlig lagt opp og kategoriene litt gjemt bort, det bør kanskje være færre underforumer. Kanskje ville det fått opp aktiviteten med én stor underside for all fotball. Som eksempel opprettet jeg tråden «Koronaviruset og fotball» i Premier League-delen fordi det er så få som er innom denne delen.

Mye av fotballdiskusjonen foregår på Twitter. Det er der alle ekspertene, kommentatorene, journalistene og til og med spillerne er, og den beste nyhetskilden både for norsk og internasjonal fotball. Det tror jeg er en stor del av grunnen.

Nå som VG eier forumet er det kanskje en mulighet og vilje i fremtiden til å rekruttere flere brukere og reklamere litt for fotballforumet. Det er jo en glimrende arena for diskusjon og det beste stedet å diskutere fotball med mer enn 240 tegn på norsk, etter min mening.

Endret av Snikpellik
Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Dette demonstreres perfekt ved at, tråden hvor vi diskuterer dette, bare har ett svar fra en annen bruker enn ts.

Twitter er jeg forresten utestengt fra. Har nok opprørt noen av Jack dorseys venner i silicon valley, ved å skrive veldig populistiske tweets.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-404071

Hvis man har innspill til hvordan fotballkategorien kan bedre struktureres/presenteres, er det bare å legge igjen forslag. Jeg er enig i at det kan bli mye bedre, men ønsker litt tilbakemelding fra dere faste brukere om hvordan det kan bli lagt opp.

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
Øystein skrev (På 21.7.2020 den 12.15):

Hvis man har innspill til hvordan fotballkategorien kan bedre struktureres/presenteres, er det bare å legge igjen forslag. Jeg er enig i at det kan bli mye bedre, men ønsker litt tilbakemelding fra dere faste brukere om hvordan det kan bli lagt opp.

Dagsaktuelle saker kan gjøres om til sticky på forsiden, og highlightes. Noen temaer som f.eks det heteste temaet i fotball kan highlightes. 

Kan admin-tråder om de heteste temaene være noe?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-404071
Sekulært Snøfnugg skrev (21 timer siden):

Dagsaktuelle saker kan gjøres om til sticky på forsiden, og highlightes. Noen temaer som f.eks det heteste temaet i fotball kan highlightes. 

Kan admin-tråder om de heteste temaene være noe?

Enig. Jeg kan derimot trenge litt hjelp med tips til gode og aktive tråder som fortjener å bli løftet opp, så det er alltid å sende meg eller en administrator melding.

Edit: La denne i topp og på front.

Endret av Slettet-404071
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...