The Terminator Skrevet 1. januar 2004 Del Skrevet 1. januar 2004 (endret) Hei Hvilket av disse skjermkorten ville dere brukt o å blåse liv i mors gamle Celeron 667mhz 256sdram 10gb-HD 133mhz bus pc, som utelukkende har PCI spor?! Altenativene: http://www.komplett.no/k/kl.asp?AvdID=1&Ca...pID=3&t=292&l=2 De under 1000kr er aktuelle men hvis noen rundt 500kr gjø nytten er det topp. Ranger gjerne etter ytelse og pris/ytelse hvis dere gidder! Taker så mye for svarene jeg håper på (og regner med!) PS: Skal brukes til noe Photoshop, Win XP, noe videoredig. av enkle ting samt kanskje DVD i ny og ne pluss litt eldre spill tenker jeg. TV-ut hadde vært greit men ikke must. Edit: Om noen har andre alternativer (enn de fra komplett) å komme med er det bare bra!! Endret 1. januar 2004 av The Terminator Lenke til kommentar
Lautsprecher Skrevet 1. januar 2004 Del Skrevet 1. januar 2004 (endret) Komplett.noCookies Required logg ut fra kontoen din på komplett før du poster linker. Endret 1. januar 2004 av Lautsprecher Lenke til kommentar
The Terminator Skrevet 1. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 1. januar 2004 hvilken konto?? er ikke helt med her... Lenke til kommentar
nomercy15 Skrevet 1. januar 2004 Del Skrevet 1. januar 2004 personlig ville jeg gått for fx 5200 128mb minne...har det selv..er sånn passe fornøyd men tror nok det var det beste for pengene der da Lenke til kommentar
veloek Skrevet 1. januar 2004 Del Skrevet 1. januar 2004 Ville ha gått for 5200 128 jeg også tror jeg.. D er absolutt inget særlig bra kort, men til bruken du nevnte tror jeg d skal holde.. Lenke til kommentar
jevel Skrevet 1. januar 2004 Del Skrevet 1. januar 2004 FX5200 yter dårligere enn dette i veldig mange nyere spill, og er tilogmed dyrere, så jeg ville ikke ha valgt FX5200 Nå skal det sies at FX5200 støtter DX9, og at R9200 "bare" DX8.1, men med kort i denne klassen ville jeg ha valgt ytelse foran features. Sjekk denne testen for å sammenligne de to kortene. Husk bare at dette er AGP versjonen, så du kan ikke forvente de samme tallene av en PCI versjon. -KJ Lenke til kommentar
!alex! Skrevet 1. januar 2004 Del Skrevet 1. januar 2004 Husk bare at dette er AGP versjonen, så du kan ikke forvente de samme tallene av en PCI versjon. + at thg har mye mye bedre hw enn den gamle pc'en til trådstarter Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå