magne1234 Skrevet 3. juli 2020 Del Skrevet 3. juli 2020 Kan jeg kjøre truck hvis jeg har maskinførerbevis klasse m4, hjullaster? Eller må jeg også ta t1-t4 for å kunne kjøre truck? Lenke til kommentar
Jarv!s Skrevet 3. juli 2020 Del Skrevet 3. juli 2020 Ut ifra hva det står skrevet og kurs jeg har gått tidligere må du ta T(1-4) avhengig av hvilken truck du skal kjøre. Alt ettersom da det er forskjellige master mm på disse. 2 Lenke til kommentar
Ursidae Skrevet 3. juli 2020 Del Skrevet 3. juli 2020 magne1234 skrev (53 minutter siden): Kan jeg kjøre truck hvis jeg har maskinførerbevis klasse m4, hjullaster? Eller må jeg også ta t1-t4 for å kunne kjøre truck? kan kjøre hjullaster med pallegaffel, men ikke truck (t1-t4), ihvertfall ikke i en jobbsituasjon. truckfører er skitlett, går fort å få tak i. 2 Lenke til kommentar
agvg Skrevet 9. juli 2020 Del Skrevet 9. juli 2020 Selv med fagbrev som maskinfører så må du ta kurs, det er viktig og opprettholde nivået på byråkratiet og fortjenesten for kursbransjen.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå