Professor Balthazar Skrevet 3. juli 2020 Del Skrevet 3. juli 2020 (endret) Jagaur I-Pace, Mercedes EQC eller E-Tron 55? Må ha 4WD, lite støy og litt bakkeklaring, mulighet for takstativ og mulighet for å slepe en enkel tilhenger. Har valgt bort Tesla og Volvo/Polstar Endret 3. juli 2020 av Professor Balthazar Lenke til kommentar
Hanhijnn Skrevet 3. juli 2020 Del Skrevet 3. juli 2020 (endret) Jaguar I-Pace? Hvis du kan leve med litt snau bagasjeplass. Endret 3. juli 2020 av Hanhijnn Lenke til kommentar
mobile999 Skrevet 3. juli 2020 Del Skrevet 3. juli 2020 Drit i premium. Skoda Enyaq Lenke til kommentar
samco Skrevet 3. juli 2020 Del Skrevet 3. juli 2020 (endret) Etron 55 nydelig bil. Ipace er knalle god den og men virker som dem roter mere med sw les mere opp på elbilforum er mye rart der. Endret 3. juli 2020 av samco Lenke til kommentar
bzzlink Skrevet 4. juli 2020 Del Skrevet 4. juli 2020 (endret) Tenker du å kjøpe brukt? Hvis ikke er budsjettet ditt litt for lavt tror jeg. Både e-tron 55 og EQC koster godt over 700k hvis du vil ha de premium. Men EQC er vel den enkleste å presse under 700k E-tron 50 er jo et alternativ, dersom den checker boksene til behovet ditt. Den går an å få under 700k Nå er jo premium et vidt begrep, men jeg har følgende på min liste Skinnseter elseter 18veis justering med kjøling Skinntrukket dashbord og dørsider Panorama glasstak Isolerglass i vinduer Luftfjæring Softclose på dører LED matrix Full assistentpakke Oppgradert stereo Endret 4. juli 2020 av bzzlink Glemte lyd Lenke til kommentar
Professor Balthazar Skrevet 4. juli 2020 Forfatter Del Skrevet 4. juli 2020 samco skrev (17 timer siden): Etron 55 nydelig bil. Ipace er knalle god den og men virker som dem roter mere med sw les mere opp på elbilforum er mye rart der. Ja ser det - har også lest at dem har problem med oppsamling av støv i baksetene. Dette er sikkert fikset på 2021-modellen. Lenke til kommentar
Professor Balthazar Skrevet 4. juli 2020 Forfatter Del Skrevet 4. juli 2020 bzzlink skrev (4 timer siden): Tenker du å kjøpe brukt? Hvis ikke er budsjettet ditt litt for lavt tror jeg. Både e-tron 55 og EQC koster godt over 700k hvis du vil ha de premium. Men EQC er vel den enkleste å presse under 700k E-tron 50 er jo et alternativ, dersom den checker boksene til behovet ditt. Den går an å få under 700k Nå er jo premium et vidt begrep, men jeg har følgende på min liste Skinnseter elseter 18veis justering med kjøling Skinntrukket dashbord og dørsider Panorama glasstak Isolerglass i vinduer Luftfjæring Softclose på dører LED matrix Full assistentpakke Oppgradert stereo Ja, brukt er helt greit. Innen e-tron så synes jeg sportsback versjonen er vesentlig penere enn den vanlige. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå