Malmern Skrevet 3. juli 2020 Del Skrevet 3. juli 2020 (endret) ASUS routern min restarta nå nylig, og på loggen sto det at det var pga. en remote request fra 52.250.42.40 , i følge ipdata.co er det Microsoft Corporation. ? Endret 3. juli 2020 av Malmern Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb Skrevet 3. juli 2020 Del Skrevet 3. juli 2020 (endret) Hmm, litt vanskelig å si hva som skjer her. Kan være en oppdatering som er kommet? Ville prøvd å sjekke etter firmware oppdateringer og sørge for at du har det nyeste. Usikker på hva dette remote request kan være. Om du har problemer med at den driver å restarter hele tiden så ville jeg forsøkt en reset, etterfulgt av å sjekke firmware updates, og etter det konfigurert den. Endret 3. juli 2020 av Slettet-x7D6du0Hjb Lenke til kommentar
Malmern Skrevet 3. juli 2020 Forfatter Del Skrevet 3. juli 2020 Det skjedde bare 1 gang, har nyeste firmware, uansett må jeg oppdatere firmware manuelt, den står ikke på automatisk oppdatering. Har ikke skjedd før såvidt jeg kan se i loggen, uansett merkelig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå