Arodem Skrevet 2. juli 2020 Del Skrevet 2. juli 2020 Hyper Scape skiller seg greit ut i mengden. SNIKTITT: Hyper Scape Lenke til kommentar
barezell Skrevet 2. juli 2020 Del Skrevet 2. juli 2020 Så litt kjapt på gameplay, virka som det var lovlig lang ttk. Så ut som full fart og god flyt da. Kanskje artig. Lenke til kommentar
Randalf the Black Skrevet 2. juli 2020 Del Skrevet 2. juli 2020 Blir vel noen Twitch streamers som vil prøve å påvirke kampene med følgerne sine da.. "Hvis X kommer opp, stem på det!" Lenke til kommentar
Iki Skrevet 2. juli 2020 Del Skrevet 2. juli 2020 Randalf the Black skrev (2 timer siden): Blir vel noen Twitch streamers som vil prøve å påvirke kampene med følgerne sine da.. "Hvis X kommer opp, stem på det!" Ser ikke problemet når alle spillerne blir påvirket likt. For eksempel at alle får lavere tyngdekraft. Lenke til kommentar
essofaces Skrevet 3. juli 2020 Del Skrevet 3. juli 2020 Movementen såg veldig gøy ut. Men noen våpen og abilities virka veldig ubalansert. Lenke til kommentar
Raul07 Skrevet 3. juli 2020 Del Skrevet 3. juli 2020 For min del så det altfor rotete og kaotisk ut. Ikke noe for meg. Så veldig billig ut. Lenke til kommentar
Randalf the Black Skrevet 3. juli 2020 Del Skrevet 3. juli 2020 (endret) 23 hours ago, Iki said: Ser ikke problemet når alle spillerne blir påvirket likt. For eksempel at alle får lavere tyngdekraft. Sa ikke det var et direkte problem heller, men de med flest følgere kan påvirke kampene i større grad mot noe de foretrekker kontra noe de ikke liker eller mestrer f.eks. De største streamerne kan evt. være forberedt på hva som kommer hvis de igjen og igjen klarer å få følgerne sine til å stemme som de vil. Endret 3. juli 2020 av Randalf the Black Lenke til kommentar
Iki Skrevet 4. juli 2020 Del Skrevet 4. juli 2020 Randalf the Black skrev (11 timer siden): De største streamerne kan evt. være forberedt på hva som kommer hvis de igjen og igjen klarer å få følgerne sine til å stemme som de vil. Om det blir vanlig at folk stemmer på en bestemt funksjon så vil vel alle spillerne i spillet bli mer vant med denne funksjonen? Litt som når noen bestemmer seg for en meta i et spill, og så begynner alle å bruke den. Lenke til kommentar
Behemian Skrevet 5. juli 2020 Del Skrevet 5. juli 2020 Det er Ubisoft, holder meg langt unna tenker jeg. Lenke til kommentar
plusultra Skrevet 5. juli 2020 Del Skrevet 5. juli 2020 Ligner på Titanfall 2 men bare dårlig og rotete. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå