Gavekort Skrevet 14. juli 2020 Rapporter Del Skrevet 14. juli 2020 Soul er et utfordrende design, men de nye ser jo ganske sleek ut. Det er dessuten ikke slik at KONA eller IONIQ ser noe særlig mindre funky ut. Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 14. juli 2020 Rapporter Del Skrevet 14. juli 2020 Er det e-soul som har interiørlys som blinker i takt med musikken? 1 Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 14. juli 2020 Rapporter Del Skrevet 14. juli 2020 Stemmer. I diskofarger også. 2 Lenke til kommentar
OC-Freak Skrevet 14. juli 2020 Rapporter Del Skrevet 14. juli 2020 Ja, men vet ikke om det er standardutstyr. Tidligere var det tilleggsutstyr ihvertfall Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 14. juli 2020 Rapporter Del Skrevet 14. juli 2020 (endret) Usikker på om jeg synes det er kult eller harry ? Mener å huske at Teslabjørn synes det var råkult iallefall. Skal sies at jeg selv har byttet til blått interiørlys i min bil så jeg er vel en litt harry person i utgangspunktet. Endret 14. juli 2020 av Complexity 1 Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 14. juli 2020 Rapporter Del Skrevet 14. juli 2020 Tenker det bare er moro for de som ikke tar seg selv alt for seriøst. Man kan nok slå det av, men ser ikke for meg at folk uten selvironi og e-soul har en overlappende demografi uansett. Kjedelige biler finnes det nok av. 1 Lenke til kommentar
Evil-Duck Skrevet 14. juli 2020 Forfatter Rapporter Del Skrevet 14. juli 2020 (endret) Jeg syns det er en artig kuriositet og litt gøy at kia ikke tar seg selv så høytidelig . Men de kan og brukes som normal "mood lightning" om en ikke liker disko, som de fleste biler i litt mer premium segment har i dag. edit: Det er ekstra utstyr ja som følger med den utgaven jeg mest trolig kommer til å kjøpe. Endret 14. juli 2020 av Evil-Duck 2 Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 14. juli 2020 Rapporter Del Skrevet 14. juli 2020 Hvordan er levering på e-Soul? Lenke til kommentar
Evil-Duck Skrevet 14. juli 2020 Forfatter Rapporter Del Skrevet 14. juli 2020 Min nærmeste forhandler har 3 64 kwh Exclusive på lager, så hadde ikke alle selgerne deres vært på ferie kunne jeg fått en innen uka ? 2 Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 14. juli 2020 Rapporter Del Skrevet 14. juli 2020 Jøss. Er ikke dette Hyundai-konsernet? Lenke til kommentar
Evil-Duck Skrevet 14. juli 2020 Forfatter Rapporter Del Skrevet 14. juli 2020 (endret) Vel, da ble det etter en telefonsamtale med selger (som var på ferie) lagt inn reservasjon på en mørkegrå Kia E-Soul 64 Kwh Exclusive. Blir ordnet kontrakt og finansiering i midten av neste uke. Så da var det vel gjort ? Endret 14. juli 2020 av Evil-Duck 4 Lenke til kommentar
Evil-Duck Skrevet 14. juli 2020 Forfatter Rapporter Del Skrevet 14. juli 2020 Takk ? Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 14. juli 2020 Rapporter Del Skrevet 14. juli 2020 Grattis! Bare å ordne seg ladeboks da mens du venter. Lenke til kommentar
Evil-Duck Skrevet 14. juli 2020 Forfatter Rapporter Del Skrevet 14. juli 2020 Complexity skrev (14 minutter siden): Grattis! Bare å ordne seg ladeboks da mens du venter. Takk! Har jo hatt ladbar hybrid fra 2015-2018 og elbil fra 2018 så ladeboksen har hengt der noen år nå 2 Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 14. juli 2020 Rapporter Del Skrevet 14. juli 2020 Just now, Evil-Duck said: Takk! Har jo hatt ladbar hybrid fra 2015-2018 og elbil fra 2018 så ladeboksen har hengt der noen år nå Ja men da er jo alt i "boks" høhø 3 Lenke til kommentar
Hanhijnn Skrevet 15. juli 2020 Rapporter Del Skrevet 15. juli 2020 Evil-Duck skrev (14 timer siden): Følgende biler ble prøvekjørt : Kia E-Soul Kia E-Niro Har også sansen for Kia'ene. Men hva gjorde at du likte e-Soul bedre enn e-Niro? Utseendemessig så like jeg e-Niro best tror jeg. Mest "normal" bil liksom. Likte Soul veldig godt når den kom, men har ikke sett så nøye på den nye. Lenke til kommentar
Hanhijnn Skrevet 15. juli 2020 Rapporter Del Skrevet 15. juli 2020 Evil-Duck skrev (13 timer siden): Vel, da ble det etter en telefonsamtale med selger (som var på ferie) lagt inn reservasjon på en mørkegrå Kia E-Soul 64 Kwh Exclusive. Blir ordnet kontrakt og finansiering i midten av neste uke. Så da var det vel gjort ? Gratulerer! Et godt og trygt valg på alle måter. ? Lenke til kommentar
Evil-Duck Skrevet 15. juli 2020 Forfatter Rapporter Del Skrevet 15. juli 2020 Hanhijnn skrev (30 minutter siden): Har også sansen for Kia'ene. Men hva gjorde at du likte e-Soul bedre enn e-Niro? Utseendemessig så like jeg e-Niro best tror jeg. Mest "normal" bil liksom. Likte Soul veldig godt når den kom, men har ikke sett så nøye på den nye. Skal være så ærlig å si at det for det meste dreide seg om leveringstid. E-Niro måtte jeg vente til oktober, E-Soul kunne jeg få nærmest på dagen. Pris var jo og en faktor da Soulen ble 50 000,- kroner rimeligere da de kjørte en veldi gunstig kampanje på lagerbilene. Lenke til kommentar
Hanhijnn Skrevet 15. juli 2020 Rapporter Del Skrevet 15. juli 2020 Evil-Duck skrev (23 minutter siden): Skal være så ærlig å si at det for det meste dreide seg om leveringstid. E-Niro måtte jeg vente til oktober, E-Soul kunne jeg få nærmest på dagen. Pris var jo og en faktor da Soulen ble 50 000,- kroner rimeligere da de kjørte en veldi gunstig kampanje på lagerbilene. I den situasjonen hadde jeg nok valgt samme løsning. Du trenger bil på kort varsel siden den forrige ble kræsjet. Enkelt valg, og GOD bil! ? 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå