Master.NET Skrevet 1. januar 2004 Del Skrevet 1. januar 2004 Hva er best til spilling, film og diverse 3d modelering f.eks. Altså hvilke har best grafikk ytelse? er det noe forskjell? Lenke til kommentar
andesam Skrevet 1. januar 2004 Del Skrevet 1. januar 2004 til spilling er win xp best. men til 3d moddelering vet jeg ikke helt. Personlig ville jeg satset på win xp Lenke til kommentar
wil Skrevet 1. januar 2004 Del Skrevet 1. januar 2004 personlig ville jeg kjørt dualboot faktisk. Win XP og Win 2000. gjør selv det å det funker fett som fy. i det siste har jeg hatt mest problemer med XP. kommer mye feilmeldinger å greier, i dag kom det til ogmed en feilmelding når jeg holdt på å spilt TUX Racer i XP. feil i programmet stod det, send rapport eller ikke send rapport. det kommer ikke i Windows 2000. hvis du tenker på spill i Windows 2000 så skal ikke det være noe problem så lenge du har SP 4 i Win 2000 Lenke til kommentar
Master.NET Skrevet 1. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 1. januar 2004 så hvis jeg da lager tre partisjoner, en til xp,en til 2k, kan jeg da ha en partisjon som jeg lagrer alt annet på? slik @ både xp og 2k kan dele alt og ingenting? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå