Luakon Skrevet 2. juli 2020 Del Skrevet 2. juli 2020 Hei, Når jeg skulle parkere bilen i garasjen begynte glødelampen på dashbordet å blinke engine workshop. Det blinket i 1 minutt også var lyset bort. Passat 2010 4 motion. Det er dieselbil. Betyr det at jeg må skifte glødeplugger? Lenke til kommentar
Indian Skrevet 2. juli 2020 Del Skrevet 2. juli 2020 Nei. Lampa varsler bare en feil. Les av feilkoder. Lenke til kommentar
Luakon Skrevet 3. juli 2020 Forfatter Del Skrevet 3. juli 2020 Indian skrev (19 timer siden): Nei. Lampa varsler bare en feil. Les av feilkoder. Litt usikker om feilkoden står som pending eller er helt borte. Glødene blinket i 1 min også gikk lyset bort mens bilen var på? Lenke til kommentar
Indian Skrevet 13. juli 2020 Del Skrevet 13. juli 2020 det er det samme på min VW. glødelampa blinker ved feil. Hvis den har sluttet å blinke, kan du bare kjøre bilen men les av feilkoder om den begyner å blinke igjen. Lenke til kommentar
Luakon Skrevet 13. juli 2020 Forfatter Del Skrevet 13. juli 2020 Indian skrev (1 time siden): det er det samme på min VW. glødelampa blinker ved feil. Hvis den har sluttet å blinke, kan du bare kjøre bilen men les av feilkoder om den begyner å blinke igjen. Det skal jeg. Takk for tipset Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå