Manlulu Skrevet 2. juli 2020 Del Skrevet 2. juli 2020 Hvilke høyttalere vil dere anbefale til rundt 12000 kr? Ønsker å bruke til alt av musikk, film, og eventuelt utvide til hjemmekino etterhvert. Lenke til kommentar
Mato Skrevet 2. juli 2020 Del Skrevet 2. juli 2020 få dårlige valg når du kommer i den prisklassen, smak og behag vil diktere hva som passer deg. Klipsh, dali , B&W er merker jeg liker og alle har noe i den prisklassen , vil anbefale deg en tur på hifiklubben og lytte og så soundgarden og lytte. Lenke til kommentar
Pop Skrevet 22. juli 2020 Del Skrevet 22. juli 2020 Begynner å bli gammel post ser jeg, men vet ikke om du har funnet noe så langt i ferien. System Audio Mantra 70 er innenfor budsjettet ditt, om brukt er ok. Massevis av gode tester på denne. Du får også Kef R500, som er en tanke varmere i lyden, ca samme pris. (Jeg hadde R700 og det er en bra serie.) Finnes mye bra fra Dynaudio til den prisen, både aktive Xeo og passive, f.eks Excite-serien. X38 på finn om du har god plass og klarer å prute dem ned en tusenlapp. Gjør du et søk på finn innenfor 10-14 000 er det svært mye å velge i. Og masse til halv pris. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå