DontTouchMyPhone Skrevet 2. juli 2020 Del Skrevet 2. juli 2020 Hei! Jeg har en to måneder gammel Samsung Galaxy S10 som har trøbbel med lyden. Når folk ringer tar det for det første lang tid før jeg hører dem; men uansett så kan ikke de høre meg. Jeg hører folk gjenta "hallo?" osv., men de hører ikke at jeg svarer. Innimellom er det motsatt har jeg fått høre, men som oftest har jeg lyd og ikke de andre. Noen løsning? Lenke til kommentar
tsetsefluen Skrevet 2. juli 2020 Del Skrevet 2. juli 2020 Dama mi har samme problem med sin Samsung. Hun har ikke installert de nyeste oppdateringene. Lenke til kommentar
DontTouchMyPhone Skrevet 2. juli 2020 Forfatter Del Skrevet 2. juli 2020 Takk for svar! Min mobil er fullt oppdatert, så da er det neppe det som fører til lydproblemene. Tror dette var en sjuke på samsungmobiler før også. Men det må jo finnes en løsning...hmm. Lenke til kommentar
aswfg Skrevet 2. juli 2020 Del Skrevet 2. juli 2020 Prøv å se om det samme skjer når du bruker headset. Lenke til kommentar
DontTouchMyPhone Skrevet 2. juli 2020 Forfatter Del Skrevet 2. juli 2020 Ok, det skal jeg prøve. Hva tyder det på i såfall? Lenke til kommentar
DontTouchMyPhone Skrevet 2. juli 2020 Forfatter Del Skrevet 2. juli 2020 Høytaler fungerer ikke, det har jeg prøvd ut. Lenke til kommentar
mandela Skrevet 2. juli 2020 Del Skrevet 2. juli 2020 Hør heller med support hos din operatør. Lenke til kommentar
DontTouchMyPhone Skrevet 2. juli 2020 Forfatter Del Skrevet 2. juli 2020 Ja, men tror dette er mer mobilteknisk enn operatør. Men kan jo prøve naturligvis. Lenke til kommentar
cuberen Skrevet 2. juli 2020 Del Skrevet 2. juli 2020 Kjøpte en Doro mobil for ei og etter noen uker kunne ikke folk høre, det var mikrofonen som var defekt. Fikk ny og den har funket et par mnd iallefall enn så lenge. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå