akelbo Skrevet 2. juli 2020 Del Skrevet 2. juli 2020 Kommer til både PlayStation 4 og PlayStation 5. PlayStation viste frem ni spill i ny indiesatsing Lenke til kommentar
mullethemekk Skrevet 2. juli 2020 Del Skrevet 2. juli 2020 Gleder meg masse til Creaks! Amanita Design er som regel gull. 1 Lenke til kommentar
Tåka Skrevet 2. juli 2020 Del Skrevet 2. juli 2020 Er sikkert noe å "glede" seg til alle spillene ser ut til å være laget for unger fra 7 år og opp til 13 år. Lenke til kommentar
Gringorilla Skrevet 3. juli 2020 Del Skrevet 3. juli 2020 TÃ¥ka skrev (14 timer siden): Er sikkert noe å "glede" seg til alle spillene ser ut til å være laget for unger fra 7 år og opp til 13 år. 7 1 Lenke til kommentar
nonplusultra Skrevet 3. juli 2020 Del Skrevet 3. juli 2020 Veldig bra, @Gringorilla! :-) Lenke til kommentar
Helpless/Green Skrevet 3. juli 2020 Del Skrevet 3. juli 2020 Ikke sant? Indiespill er så forbanna piss! Hvorfor spys det ut masse crappy møkkageims som var kult når C-64 var tingen og vi alle var 9 år gamle!?? Lenke til kommentar
Gringorilla Skrevet 6. juli 2020 Del Skrevet 6. juli 2020 Carto og Maquette så meget interessante ut i alle fall. De andre også, men disse to vil jeg spille NÅ! Lenke til kommentar
BizzyX78 Skrevet 8. juli 2020 Del Skrevet 8. juli 2020 ----- +Helpless/Green ----- - Det er fortsatt folk der ute som digger "C=64", og faktisk synes at Indie også er dig. ----- Ja, der finnes mye dårlig Indie, men når sant skal sies så finnes det jammen meg nok av søppel blandt "Tripple-A"-spillene også... ----- Smak er høyst subjektivt... Et passende uttrykk i så måte: "Noen liker mora, mens andre liker dattera", ----- 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå