galamog Skrevet 1. juli 2020 Del Skrevet 1. juli 2020 Kan noen forklare meg om oljenivået er riktig?eller skal den være på max? Takker for svar!? Lenke til kommentar
kremt Skrevet 1. juli 2020 Del Skrevet 1. juli 2020 Midt på er fint. Hvis du har en kanne olje kan du jo fylle på 1-2 dl ekstra hvis du føler for det, men er ikke nødvendig. Lenke til kommentar
Opelduude Skrevet 1. juli 2020 Del Skrevet 1. juli 2020 Oljenivået er innafor når det er mellom min og max. Er jo greit og fylle etter, så det er på max og. Lenke til kommentar
galamog Skrevet 1. juli 2020 Forfatter Del Skrevet 1. juli 2020 Aldri eid en bil uten peilepinne Da lar jeg den være på midten. Takk. Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 1. juli 2020 Del Skrevet 1. juli 2020 Som regel er det 1 liter mellom max og min. Det er da vanlig å kjøre til den er på min og så fylle på 1 liter. Da slipper man å ha slumper liggende. Lenke til kommentar
galamog Skrevet 1. juli 2020 Forfatter Del Skrevet 1. juli 2020 Hva er best å ha den på midten eller max? Kommer en som skal se på bilen imorra så tenkte å ha alt på stell. Alle de gamle bilene jeg har eid og bytta olje på har jeg fylt alltid slik at det er mellom min og max. Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 1. juli 2020 Del Skrevet 1. juli 2020 Det spiller ingen rolle. Men hvis du skal på veldig langtur kan det være lurt å ha den på maks. Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 2. juli 2020 Del Skrevet 2. juli 2020 Men ikke over max. For mye olje er ofte værre enn for lite. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå