Jostein76 Skrevet 1. juli 2020 Del Skrevet 1. juli 2020 Hei. Eg har eit dvd-spill som heiter passport. Det er eit spel der du svarer på spørsmål frå Amerika, Europa, Afrika, Asia og Oseania. Det virker fint på dvd-spiller. Men då eg skulle bruke det på pcen min så funka det ikkje. Eg hadde eit program for lenge sidan som gjorde at eg kunne bruke det programme. Husker ikkje kva navnet på det programmer var. Er det nokon som veit om program eg kan bruke? Lenke til kommentar
GrinderX9 Skrevet 4. juli 2020 Del Skrevet 4. juli 2020 Hva mener du? At spillet virker på en vanlig dvd spiller for tv? Men du får det ikke til å kjøre på pcn? Eller mener du at det har virlet på en annen pc eller samme pc, men nå virker den ikke? Lenke til kommentar
Jostein76 Skrevet 5. juli 2020 Forfatter Del Skrevet 5. juli 2020 Den viker ikkje på pcen min. Eller det vil seia kva som helst pc. Det eg trenger er eit program slik at det fungerer. Men det viker på ein vanleg dvd-spelar. Det har eg prøvd ut. Lenke til kommentar
Jostein76 Skrevet 5. juli 2020 Forfatter Del Skrevet 5. juli 2020 Det vil seia dvd-spelar som er kobla til ein tv Lenke til kommentar
El burro Skrevet 6. juli 2020 Del Skrevet 6. juli 2020 Høres ut som det er en interaktiv DVD, er ikke laget for å kunne spilles på PC men mulig det finnes videoprogram som emulerer DVD på en sånn måte at det kan spilles på PC. Lenke til kommentar
Jostein76 Skrevet 6. juli 2020 Forfatter Del Skrevet 6. juli 2020 Nei vanleg dvd-spill. Som er laga for tv og ikkje data. Eg lasta ned eit program som heiter powerdvd. Det fekk spelet til å virke. Men det var så tregt at eg avinstalerte programmet. Så er det noken som veit om andre slike program? Lenke til kommentar
Jostein76 Skrevet 6. juli 2020 Forfatter Del Skrevet 6. juli 2020 Emsal skrev (3 timer siden): Er det et Playstation spill? Nei vanleg dvd-spill. Lenke til kommentar
Merko Skrevet 6. juli 2020 Del Skrevet 6. juli 2020 Tror muligens VLC kan spille av DVD. www.videolan.org Lenke til kommentar
Jostein76 Skrevet 6. juli 2020 Forfatter Del Skrevet 6. juli 2020 Merko skrev (5 minutter siden): Tror muligens VLC kan spille av DVD. www.videolan.org Har prøvd med vlc og det villje ikkje virke. Lenke til kommentar
Jostein76 Skrevet 6. juli 2020 Forfatter Del Skrevet 6. juli 2020 Men eg har hdmi på skjermen til pcen. Så då kan eg vel egentlig kjøpe meg ein dvd-speler og koble den til skjermen? Lenke til kommentar
Merko Skrevet 6. juli 2020 Del Skrevet 6. juli 2020 Jostein76 skrev (10 minutter siden): Men eg har hdmi på skjermen til pcen. Så då kan eg vel egentlig kjøpe meg ein dvd-speler og koble den til skjermen? Jepp, eller se om det spillet har en "PC versjon". Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå