Øystein.F. Skrevet 1. juli 2020 Del Skrevet 1. juli 2020 Sola steikar, spela ramlar inn, det er sommar. FEATURE: Desse spela gler vi oss til i juli Lenke til kommentar
Boss-Znakemaster Skrevet 1. juli 2020 Del Skrevet 1. juli 2020 Crysis: Remastered kommer også 23 juli. Er selv litt spent på nye Curse of the Moon 2. Lenke til kommentar
radiohodet Skrevet 1. juli 2020 Del Skrevet 1. juli 2020 Haha, kommer Deadly Premonition 2 bare til Switch i utgangspunktet? Bare Gamer som ikke klarer å glede seg til oppfølgeren til et spill som de selv ga 9/10 i 2013 forresten. Men er jo PC, så de blir vel ikke klar over det før det treffer konsollene i fremtiden. Lenke til kommentar
McShortFuse Skrevet 1. juli 2020 Del Skrevet 1. juli 2020 For oss bilsportinteresserte så kommer også F1 2020 ut den 10.juli. Selv om Xbox storen sier at Deluxe utgaven er tilgjengelig 7. juli. Lenke til kommentar
X_Prez_Nixon Skrevet 1. juli 2020 Del Skrevet 1. juli 2020 (endret) Ghost of Tsushima blir utrolig bra. Gleder meg til å utforske en open world som IKKE er laget av ubisoft. Øya ser vakker ut. Endret 1. juli 2020 av X_Prez_Nixon Lenke til kommentar
barezell Skrevet 1. juli 2020 Del Skrevet 1. juli 2020 spent på ghost of tsushima, selv om jeg ikke har blitt veldig imponert av det de har vist til nå. Trenger no nytt å spille Lenke til kommentar
Pallehysa Skrevet 1. juli 2020 Del Skrevet 1. juli 2020 Det blir å vente på PS5 før eg kjøper nåke nytt til Playstation.. 20-30 fps er eg ikkje interessert i å game på... Tenker då på Ghost of Tsushima.. Lenke til kommentar
MrMarbles Skrevet 1. juli 2020 Del Skrevet 1. juli 2020 Pallehysa skrev (16 minutter siden): Det blir å vente på PS5 før eg kjøper nåke nytt til Playstation.. 20-30 fps er eg ikkje interessert i å game på... Tenker då på Ghost of Tsushima.. Er ingen garanti for at det blir 60fps på PS5. Lenke til kommentar
Pallehysa Skrevet 1. juli 2020 Del Skrevet 1. juli 2020 MrMarbles skrev (9 minutter siden): Er ingen garanti for at det blir 60fps på PS5. Tipper at det er ganske stor sjanse for 60fps på PS5, om spelet skal kunne kjøre på PS4... I det aller minste blir det stabile 30fps... Lenke til kommentar
barezell Skrevet 1. juli 2020 Del Skrevet 1. juli 2020 spørs jo om det blir egen ps5 utgave eller bare ps4 utgaven som yter noe bedre på ps5. Vet ikke om det har kommet noe info der. Lenke til kommentar
Arodem Skrevet 1. juli 2020 Del Skrevet 1. juli 2020 (endret) radiohodet skrev (3 timer siden): Haha, kommer Deadly Premonition 2 bare til Switch i utgangspunktet? Bare Gamer som ikke klarer å glede seg til oppfølgeren til et spill som de selv ga 9/10 i 2013 forresten. Men er jo PC, så de blir vel ikke klar over det før det treffer konsollene i fremtiden. Tror ikke vi har brukt å nevne Early Access-spill i disse artiklene før de får et endelig slipp, så det forklarer hvorfor Rogue Legacy 2 – som jeg antar er spillet du sikter til – ikke er med her. Det er mulig vi bør endre på det, siden modellen har kommet for å bli, på godt og vond. Og hey, du har hatt den syrlige skuffede tonen her i nesten samtlige kommentarer her i minst 10 år nå. Er det ikke på tide å lete etter noe som gir deg mer positive opplevelser snart? Det er jo åpenbart at vi neppe noen gang kommer til å leve opp til det du ønsker at vi skal være. Endret 1. juli 2020 av Arodem 2 Lenke til kommentar
MrMarbles Skrevet 1. juli 2020 Del Skrevet 1. juli 2020 Pallehysa skrev (1 time siden): Tipper at det er ganske stor sjanse for 60fps på PS5, om spelet skal kunne kjøre på PS4... I det aller minste blir det stabile 30fps... Det kommer helt an på om det får en PS5 native release, eller om det blir en PS4 Pro mode spillet kjører i på PS5. Selv PS5 Native vet vi ikke noe om ennå. Kan like gjerne være at de velger å booste visuals, kjøre native 4K på 30fps enn 60fps. Grunnen til at jeg sier dette, er at det virker som om det er få PS5-spill som targeter 60fps. Men igjen, det er tidlig fortsatt, så vi vet jo egentlig ingenting. Lenke til kommentar
Crooked Cracker Skrevet 1. juli 2020 Del Skrevet 1. juli 2020 Starter skatespill renessansen med SkaterXL, er det halveis bra eller bedre så er jeg happy ettersom jeg savner å dille timevis med triks. Resten kan vente. Lenke til kommentar
AtterEnBruker Skrevet 2. juli 2020 Del Skrevet 2. juli 2020 Skal nok prøve ut FFVII, nå som jeg har god tid. Spørsmål: Hvordan quoter man noen her? Er ingen quote-funksjon å se her inne. "svar"-alternativet lar deg bare skrive på et blankt felt som havner nederst uansett... Lenke til kommentar
barezell Skrevet 2. juli 2020 Del Skrevet 2. juli 2020 AtterEnBruker skrev (6 timer siden): Skal nok prøve ut FFVII, nå som jeg har god tid. Spørsmål: Hvordan quoter man noen her? Er ingen quote-funksjon å se her inne. "svar"-alternativet lar deg bare skrive på et blankt felt som havner nederst uansett... står "siter" med en pluss under hvert innlegg på venstre side Lenke til kommentar
AtterEnBruker Skrevet 2. juli 2020 Del Skrevet 2. juli 2020 Nei, den funksjonen er der rett og slett ikke. Ser bare "rapporter", "svar" og "lik dette innlegget". 1 Lenke til kommentar
AtterEnBruker Skrevet 2. juli 2020 Del Skrevet 2. juli 2020 Fant ut av det. Det er to forskjellige versjoner av hvert kommentarfelt: Et under selve artiklene og et i diskusjon.no, og bare i sistenevnte har de "siter"-funksjonen... 2 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå