Bolzano Skrevet 1. juli 2020 Del Skrevet 1. juli 2020 Da jeg var kunde hos Telenor kunne jeg sende SMS også fra PC-en. Jeg hadde også en kontaktliste på PC-en Identisk med den jeg har på mobilen). Så valgte jeg å bli kunde hos Ice. Jeg kan fremdeles send SMS fra PC-en, men kontaktlisten er forsvunnet. Det er heller ikke mulig å lage en kontaktliste ved å taste inn navn og tlfnr. Jeg har en Samsung SM-G950F. Så vidt jeg skjønner er kontaktlisten lagret (sikkerhetskopiert) i Samsungs sky. Er det noen som har forslag til hvordan jeg kan kopiere kontaktlisten til PC-en? Lenke til kommentar
RAVKØM Skrevet 1. juli 2020 Del Skrevet 1. juli 2020 Har du gmailkonto kan du synkronisere med den, jeg har hele kontaktlista lagret der. Lenke til kommentar
Bolzano Skrevet 1. juli 2020 Forfatter Del Skrevet 1. juli 2020 Takk, da skal jeg bringe tipset ditt videre til Ice og spørre om de kan hjelpe meg. Lenke til kommentar
RAVKØM Skrevet 1. juli 2020 Del Skrevet 1. juli 2020 Bolzano skrev (2 minutter siden): Takk, da skal jeg bringe tipset ditt videre til Ice og spørre om de kan hjelpe meg. Trenger du hjelp for å sette opp en googlekonto? Lenke til kommentar
Bolzano Skrevet 1. juli 2020 Forfatter Del Skrevet 1. juli 2020 Nei, jeg bruker gmail og der har jeg også kontaktliste. Lenke til kommentar
RAVKØM Skrevet 1. juli 2020 Del Skrevet 1. juli 2020 Bolzano skrev (2 minutter siden): Nei, jeg bruker gmail og der har jeg også kontaktliste. Okei, da er det bare å synkronisere telefonen med pcen da. Lenke til kommentar
Bolzano Skrevet 2. juli 2020 Forfatter Del Skrevet 2. juli 2020 Nå har jeg testet løsningen din, og den fungerer perfekt. Takk RAVKØM? Lenke til kommentar
RAVKØM Skrevet 2. juli 2020 Del Skrevet 2. juli 2020 Bolzano skrev (14 minutter siden): Nå har jeg testet løsningen din, og den fungerer perfekt. Takk RAVKØM? Så bra. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå