Dælpen Skrevet 1. juli 2020 Del Skrevet 1. juli 2020 Om jeg drar til utlandet en ukes tid, men ikke ønsker at noen skal vite hvilket land jeg er i. Er det noe spesielt jeg bør tenke på? Hvis de ringer, vil de få abonnenten ikke tilgjengelig, eller vil de få opp den korrekte landskoden? Vil de få telefonsvarer/beskjed om abonnenten kan ikke nåes på norsk, eller på et annet språk? Er det noe som kan røpe meg som jeg burde tenke over? Quote Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 1. juli 2020 Del Skrevet 1. juli 2020 Så lenge operatøren din har avtale om roaming med noen i landet / landene du skal til vil ingen merke forskjell på om du er i Norge. Husk bare at du må slenge på +47 / 0047 på numre når du skal ringe hjem. Lenke til kommentar
Dælpen Skrevet 2. juli 2020 Forfatter Del Skrevet 2. juli 2020 Ok! Tusen takk for svar! Om noen prøver å ringe meg ute å slenge på riktig landskode fordi de ikke veit jeg er i utlandet, hva skjer da? Bare "abonnenten kan ikke nåes for øyeblikket"? Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 3. juli 2020 Del Skrevet 3. juli 2020 Da routes samtalen dit du er. Lenke til kommentar
NorsknRev Skrevet 26. juli 2020 Del Skrevet 26. juli 2020 Dælpen skrev (På 3.7.2020 den 1.11): Ok! Tusen takk for svar! Om noen prøver å ringe meg ute å slenge på riktig landskode fordi de ikke veit jeg er i utlandet, hva skjer da? Bare "abonnenten kan ikke nåes for øyeblikket"? De som ringer deg behøver ikke å legge til landskode for å nå deg. De ringer som om du var i Norge. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå