Delvis Skrevet 1. januar 2004 Del Skrevet 1. januar 2004 Det var litt etter 12 når rakettene var stilnet. Da begynte det plutselig å dure om og om igjen et horn ute. Det hørtes ut som en tåkelur, men det var jo ikke tåke det var nesten stjerneklart med bare noen tynne skyer her og der. Det ville ikke gi seg, så vi gikk ut for vi begynte å lure på hva som foregikk. Lyden kunne ikke plasseres, det var liksom overalt. Da var det vi så noen blinklys som gikk rundt i ring oppe i de skyene. Fostår ingenting, det var som to rader med lys utenfor hverandre som gikk rundt i ring. Kan tornadoer se slik ut..? Det blåste jo litt så vi lurte på om det kunne være det. Men lysene var så markerte som lamper. Tenkte på skulle tatt bilde av det, men hadde ikke noe kamera der. Det varte i rundt 20 minutter og flyttet seg sørover nesten rett over her, før de ble svakere og forsvant. Det er det merkeligste jeg har sett. Men går ut fra det var et eller annet naturfenomen. Men lurte på om andre så dette? (vestlandet) Lenke til kommentar
IntelAmdAti Skrevet 1. januar 2004 Del Skrevet 1. januar 2004 (endret) Jeg aner ikke hva det der er. Ifjor opplevde jeg og en del kompiser noe helt sykt. Vi sprenger av en rakett, og det kommer en smultringformet røyksky ifra den som var ca 1m i diameter og svevde 1-2m over bakken. Den var HELT perfekt i formen, helt fuckings rund. Vi sto alle og så på hverandre og lurte på om de andre så det samme. Jeg har ingen forklaring på det, men det var vanvittig tøft. Det er litt av hvert av naturfenomener som ikke er allment kjent enda. Endret 1. januar 2004 av Pycnopodia Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 1. januar 2004 Del Skrevet 1. januar 2004 Det var bondevik som inviterte folka fra jupiter på fest, en slags diplomatisk ting.. tror de kosa seg veldig, måtte tidlig hjem da, derfor dere så det dere så... De måtte forte seg, blir så tåkete senere på natta av all røyken fra rakettene Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 1. januar 2004 Del Skrevet 1. januar 2004 har du aldri sett lyskaster før? (regner med det er det du så) Lenke til kommentar
Nerdiboy Skrevet 1. januar 2004 Del Skrevet 1. januar 2004 har du aldri sett lyskaster før? (regner med det er det du så) lyskaster med tåkelur ? Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 1. januar 2004 Del Skrevet 1. januar 2004 Det var litt etter 12 når rakettene var stilnet. Da begynte detplutselig å dure om og om igjen et horn ute. Det hørtes ut som en tåkelur, men det var jo ikke tåke det var nesten stjerneklart med bare noen tynne skyer her og der. Det ville ikke gi seg, så vi gikk ut for vi begynte å lure på hva som foregikk. Lyden kunne ikke plasseres, det var liksom overalt. Da var det vi så noen blinklys som gikk rundt i ring oppe i de skyene. Fostår ingenting, det var som to rader med lys utenfor hverandre som gikk rundt i ring. Kan tornadoer se slik ut..? Det blåste jo litt så vi lurte på om det kunne være det. Men lysene var så markerte som lamper. Tenkte på skulle tatt bilde av det, men hadde ikke noe kamera der. Det varte i rundt 20 minutter og flyttet seg sørover nesten rett over her, før de ble svakere og forsvant. Det er det merkeligste jeg har sett. Men går ut fra det var et eller annet naturfenomen. Men lurte på om andre så dette? (vestlandet) Drita på godt norsk Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 1. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 1. januar 2004 Slo nettopp opp i noen lokale nyheter, og ser det er en del som har sett det . Men jeg tviler litt på den forklaringen som står der Lenke til kommentar
StianGH Skrevet 4. januar 2004 Del Skrevet 4. januar 2004 (endret) Laser show ? Feile de då? Endret 5. januar 2004 av StianGH Lenke til kommentar
PT Skrevet 4. januar 2004 Del Skrevet 4. januar 2004 Admins, hvis dette var for mye smileys, gi beskjed... Vi trenger ikke admins; jeg kan gi beskjed. Det erfor mange smilies! Lenke til kommentar
mikk- Skrevet 4. januar 2004 Del Skrevet 4. januar 2004 http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=208202 Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 4. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2004 Jaha, ser man det Det er tydelig det samme andre har sett ja. Men duren som hørtes som en tåkelur har jeg ikke sett noen forklaring på. En ting til, det beveget seg etter en stund som jeg skrev. Først var det , ja sikkert 7-8 km nordenfor her før det begynte å bevege seg jevnt nesten rett over her, og så forsvant. Så hvis det var lasershow, så må i såfall noen har kjørt bil med det sørover Lenke til kommentar
lodott Skrevet 4. januar 2004 Del Skrevet 4. januar 2004 Nå så ikke jeg det, men kan jo tenkes at det var mulig å styre laserlyset til der de ville det skulle lyse f.eks.. Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 4. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2004 Jo har tenkt på det men hvis det ble sent fra et sted så skulle det forskjøvet seg på en måte da tror jeg.. at det ble skrått og ovalt liksom.. Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 4. januar 2004 Del Skrevet 4. januar 2004 Nå så ikke jeg det, men kan jo tenkes at det var mulig å styre laserlyset til der de ville det skulle lyse f.eks.. STFU scully. Believe my friend. Lenke til kommentar
-kga- Skrevet 4. januar 2004 Del Skrevet 4. januar 2004 (endret) Spør lit rundt om hva folk som sp det har spist. Hvis noen av de ikke spiste ribbe, ja da er det bare svada. EDIT: Spiste du ribbe fra den lokale meny butikken? Endret 4. januar 2004 av Lord-KGA Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 4. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2004 Har ikke spist ribbe i hele tatt dette året. Liker ikke ribbe heller. Lenke til kommentar
ballemann Skrevet 4. januar 2004 Del Skrevet 4. januar 2004 turbolens som "vifter" opp tåka, slik som om du puster røyk på en rute... Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 4. januar 2004 Del Skrevet 4. januar 2004 Men om det i det heile tatt var hallusinasjoner, så er det vel lite sansynlig at alle som hallusinerte såg akkurat det samme! Lenke til kommentar
Bushnell Skrevet 4. januar 2004 Del Skrevet 4. januar 2004 hmm, laser greier er vel ganske dyrt.. å når det atpåtil skal lyse så langt da.. vel har ikke greie på sånn jeg.. men alt har en logisk forklaring Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå