akelbo Skrevet 1. juli 2020 Del Skrevet 1. juli 2020 Prøver å rette opp etter trøblete lansering. Skytespillet Crucible ble lansert i mai – nå går det tilbake til lukket betatesting Lenke til kommentar
bubba477 Skrevet 1. juli 2020 Del Skrevet 1. juli 2020 Gjør jobben skikkelig til å begynne med kanskje... Lenke til kommentar
alike Skrevet 1. juli 2020 Del Skrevet 1. juli 2020 Du får det til å høres så enkelt ut 1 Lenke til kommentar
Mriceluver Skrevet 1. juli 2020 Del Skrevet 1. juli 2020 Å kreve at et spill er Ferdig eller fungerende er det minste man kan be om. Lenke til kommentar
Iki Skrevet 1. juli 2020 Del Skrevet 1. juli 2020 Mriceluver skrev (2 timer siden): Å kreve at et spill er Ferdig eller fungerende er det minste man kan be om. Man gjorde ikke det på 90 tallet, så hvorfor begynner man med det nå? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb Skrevet 1. juli 2020 Del Skrevet 1. juli 2020 Spillutvikling er en utrolig komplisert prosess.. Så forstår til dels at det er fristende å gi ut et produkt før det er ferdig.. Men om man samtidig krever penger av folk så må det være til en viss standard. Lenke til kommentar
Donkey Kong Skrevet 2. juli 2020 Del Skrevet 2. juli 2020 Iki skrev (18 timer siden): Man gjorde ikke det på 90 tallet, så hvorfor begynner man med det nå? Ikke? På 90-tallet var spill som ikke var ferdig fortapt. I dag kan utviklere skaffe likviditet ved å utgi spill halvferdig og fullføre gjennom patcher. 1 Lenke til kommentar
Merko Skrevet 2. juli 2020 Del Skrevet 2. juli 2020 Dårlig dømmekraft fra prosjektledelse og QA team her ja. Lenke til kommentar
Iki Skrevet 2. juli 2020 Del Skrevet 2. juli 2020 Donkey Kong skrev (3 timer siden): Ikke? På 90-tallet var spill som ikke var ferdig fortapt. I dag kan utviklere skaffe likviditet ved å utgi spill halvferdig og fullføre gjennom patcher. Jeg lurer på hvorfor man skal begynne å kreve at spillene er 100% feilfrie ved launch nå, når man ikke krevde det tidligere. Mange av de mer populære spillene har fortsatt feil. Jeg mener det er bedre at de kan fikse et spill om noen oppdager at det er feil ved det, enn at de gir ut et spill og så bare lar det være feil i det. 1 Lenke til kommentar
Donkey Kong Skrevet 2. juli 2020 Del Skrevet 2. juli 2020 Ingen krevde at spill var 100% feilfrie tidligere og ingen krever det nå. Men tidligere fantes det ikke mulighet til å legge til innhold til spill, foruten utvidelsespakker. Dette medførte at spill måtte være komplette ved lansering, for eksempel med mange kart. Sammenlign antall kart og fraksjoner i Battlefield 1942 og Battlefield V. 2 Lenke til kommentar
Iki Skrevet 2. juli 2020 Del Skrevet 2. juli 2020 Donkey Kong skrev (3 timer siden): Sammenlign antall kart og fraksjoner i Battlefield 1942 og Battlefield V. Sammenlign detaljnivå, størrelse, variasjon, etc. Mye mer innhold i det nye spillet sammenlignet med det gamle. 1 Lenke til kommentar
MysticoN Skrevet 6. juli 2020 Del Skrevet 6. juli 2020 Det hjelper jo lite om alt er bugget eller blir låst av kort tid etter release? Uansett er det bra de faktisk fikser spillet, er nokk av spill som aldri blir fixet/vedlikeholdt. Blir spennende å se hva de slipper når de på nytt blir ferdig med spillet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå