Pug Skrevet 1. januar 2004 Del Skrevet 1. januar 2004 Jeg hadde Win98 på maskina jeg brukte til å koble til TV'en, men nå har jeg innstallert WinXP på den. NÅ finner jeg ikke ut hvordan jeg stiller inn slik at jeg får bilde på TV'en. Dette var enkelt på Win98 (Egenskaper på skrivebord --> innstillinger --> avansert --> S3 skjerm (noe sånt)). Uansett, hvordan ordner jeg bilde på TV i WinXP? Godt nyttår! Lenke til kommentar
Tomzern Skrevet 1. januar 2004 Del Skrevet 1. januar 2004 Tror nok det har mest med programvaren til skjermkortet å gjøre... Bruker du s-video kabel..??Hva slags skjermkort har du?? Mvh Tomzern Lenke til kommentar
Snorre123 Skrevet 1. januar 2004 Del Skrevet 1. januar 2004 Samme metode, men du må legge inn drivere/software til skjermkortet. Lenke til kommentar
Pug Skrevet 1. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 1. januar 2004 Det er en gammal Compaq PC, tror det er et Savage skjermkort ( ? )... Hvor finner jeg drivere til et så gammelt skjermkort? Lenke til kommentar
snole Skrevet 1. januar 2004 Del Skrevet 1. januar 2004 (endret) Du kan jo forøke med de driverne du hadde til W98. Spørs hvor bra det blir, men er verdt et forsøk. Se og her. Microsoft Windows® XP drivers are contained within the Windows XP retail CD. Upgrading from Windows® 2000 or Windows® 95/98 or ME will automatically install the correct driver. Updates to drivers provided "in-the-box" on the operating system CD are not available for legacy products. Endret 1. januar 2004 av snole Lenke til kommentar
notarget Skrevet 1. januar 2004 Del Skrevet 1. januar 2004 Du må nok åpne pcen å se åssen skjermkort det er. Så tar du et søk på google, 'skjermkort' drivers.. ellerno Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå