John Kr Skrevet 1. januar 2004 Del Skrevet 1. januar 2004 (endret) For en tid siden (i dette forum) så ble det diskutert/nevnt at disse nye Radeon XT skjermkortene drives/støttes kun av 3,3 volt på AGP slotten. Tråden den gangen ble ikke avsluttet med en konklusjon. Et vanlig Radeon np/pro kort drives av 0,8 og 1,5 volt på AGP og i tillegg en power ledning fra PSU. De gamle skjermkortene (før Radeon 7500) var drevet av 3,3 volt på AGP. Er det noen i dette Forum som kan bekrefta at de nye XT kortene krever 3,3 volt eller var dette bare et rykte? De fleste av nye HK støtter ikke 3,3 volt på AGP. Synes merkelig at de lager skjermkort med gammel spenningsstandard. Håper på svar. Godt nytt år Endret 1. januar 2004 av John Kr Lenke til kommentar
AimAr Skrevet 1. januar 2004 Del Skrevet 1. januar 2004 Jeg vet hvertfall at mitt Connect3D Radeon 9600XT passet fint på mitt MSI KT3 Ultra hovedkort Lenke til kommentar
MistaPi Skrevet 1. januar 2004 Del Skrevet 1. januar 2004 (endret) R9800XT er et 1.5v keyed universal AGP 3.0 kort. Endret 1. januar 2004 av MistaPi Lenke til kommentar
John Kr Skrevet 2. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 2. januar 2004 R9800XT er et 1.5v keyed universal AGP 3.0 kort. Noe annet har vært unormalt. Takk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå