Normann Skrevet 1. januar 2004 Del Skrevet 1. januar 2004 Ifølge nyhetene så var det bare 14 millioner som ble sendt? Ja, men det er fra telenor.. Hvis du legger til Netcom sine 6millioner får du 20mill... Lenke til kommentar
Errae Skrevet 1. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 1. januar 2004 99->00 så gikk det ikke ann å ringe engang (= Lenke til kommentar
Normann Skrevet 1. januar 2004 Del Skrevet 1. januar 2004 99->00 så gikk det ikke ann å ringe engang (= Hva mener du? Lenke til kommentar
Errae Skrevet 1. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 1. januar 2004 nyttårsaften 31,12,99 så var nettet så sprengt at viss du prøvde å ringe så fikk du bare feilmeldinger ;D Lenke til kommentar
Normann Skrevet 1. januar 2004 Del Skrevet 1. januar 2004 nyttårsaften 31,12,99 så var nettet så sprengt at viss du prøvde å ringe så fikk du bare feilmeldinger ;D Prøver du å ringe da kjeder du deg utrolig... På tide å komme seg ut litt? Lenke til kommentar
kad Skrevet 1. januar 2004 Del Skrevet 1. januar 2004 (endret) Nå har jeg ringt til dem jeg sedte meldig som ikke har fått dem til og ønsket dem godt nyttår! som stå på "venter" på smser mobilen! Jeg spurte dem om dem hadde fått meldingene av meg og det har dem ikke! FA1 H..... +*%#¤ telenor det har snart gått er døgn! Endret 1. januar 2004 av kad Lenke til kommentar
Normann Skrevet 1. januar 2004 Del Skrevet 1. januar 2004 Telenor har lovt at ALLE sms ene skal komme frem... Hvis det er en trøs--- Lenke til kommentar
kad Skrevet 1. januar 2004 Del Skrevet 1. januar 2004 Ringte kunde service på 09000 I dag og dem sa at det skulle bare ta noen timer! Det vil vel si 2/3 timer mener jeg !! Nå har det gått 11 Timer !! Lenke til kommentar
Errae Skrevet 1. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 1. januar 2004 nyttårsaften 31,12,99 så var nettet så sprengt at viss du prøvde å ringe så fikk du bare feilmeldinger ;D Prøver du å ringe da kjeder du deg utrolig... På tide å komme seg ut litt? var ute ;D men jeg ville finne kjæresten min som var en eller anna plass på torget ;D hehe Lenke til kommentar
cnil Skrevet 1. januar 2004 Del Skrevet 1. januar 2004 (endret) Jeg fikk ingen meldinger klokken 24, ble selvsagt skuffet... Så sendte jeg en del meldinger og fikk ikke svar da heller.. enda mer skuffelse.. Da var det greit å få 23 meldinger litt etter klokken 3 om natta 25 prosent mer en i fjor... Endret 1. januar 2004 av cnil Lenke til kommentar
Errae Skrevet 1. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 1. januar 2004 fikk bare to meldinger jeg ;D enten så ringte jeg eller så var jeg sammen med de som betyr noe Lenke til kommentar
Egilegil Skrevet 1. januar 2004 Del Skrevet 1. januar 2004 (endret) Nå har jeg ringt til dem jeg sedte meldig som ikke har fått dem til og ønsket dem godt nyttår! som stå på "venter" på smser mobilen! Jeg spurte dem om dem hadde fått meldingene av meg og det har dem ikke! FA1 H..... +*%#¤ telenor det har snart gått er døgn! Nå må du roe deg ned ludvig. Tror du vennene dine slutter å være med deg fordi de ikke får en SMS på nyttårsaften? Det finnes da mye annet her i verden du heller kan irritere deg over enn dette. Ringe rundt og høre om folk har fått meldingen. Meningen med SMS er jo at det brukes til meldinger som er så lite viktige at du ikke trenger bekreftelse på om de har fått meldingen. Ring neste år heller, så er du sikker på at kompisene dine har forstått og vedtatt at du ønsker dem ett godt nytt år. Endret 1. januar 2004 av Egilegil Lenke til kommentar
Errae Skrevet 1. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 1. januar 2004 eller bare send meldinga i 16,00 tida ;D Lenke til kommentar
tadcomp Skrevet 1. januar 2004 Del Skrevet 1. januar 2004 ? Beviser ikke det at jeg pasta den da? (og neida, vi sliter ikke her i molde ) Neeeeida... Lenke til kommentar
Errae Skrevet 1. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 1. januar 2004 hehe,- mye å gjøre på i molde da tadcom ;D Lenke til kommentar
kad Skrevet 2. januar 2004 Del Skrevet 2. januar 2004 Nå må du roe deg ned ludvig. Tror du vennene dine slutter å være med deg fordi de ikke får en SMS på nyttårsaften? Det finnes da mye annet her i verden du heller kan irritere deg over enn dette. Ringe rundt og høre om folk har fått meldingen. Meningen med SMS er jo at det brukes til meldinger som er så lite viktige at du ikke trenger bekreftelse på om de har fått meldingen. Ring neste år heller, så er du sikker på at kompisene dine har forstått og vedtatt at du ønsker dem ett godt nytt år. Jeg veit ikke hvor du har fått det fra at meldinger skal brukes til mindre viktige ting. men det er dit valg Ringte til noen ja! får å ønske dem godt nyttår og fikk bekreftet samtidig at dem ikke hadde fått meldingen jeg sendete! Så jeg ringer ikke bare rundt får å høre om dem har fått meldingen jeg sendte Jeg har kvitering på meldingene jeg sender for en bekreftelse og det er mitt valg Jeg sendte meldiger pga at jeg kunne sparte tid! og kunne feste mer,drekka mer og være litt mer sosial med dem jeg var sammen med på nyttårsaften! Neste år sender jeg meldingene dagen før! Lenke til kommentar
bergetun Skrevet 2. januar 2004 Del Skrevet 2. januar 2004 Jeg får forsatt nyttårs hilsninger på mobilen min hele 14 timer etter at vi gikk inn i det nye året og meldingene ble sendt .. Helt utroligt .. Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 2. januar 2004 Del Skrevet 2. januar 2004 Hvis vi sendte over 20 millioner sms, så må jo ALLE som har mobil i norge, gjennomsnittlig ha sendt nærmere 6 meldinger. Er det andre enn meg som synes det høres litt mye ut? Jeg tok utgangspunkt i at ca 3,5 millioner nordmenn har mobil. Lenke til kommentar
bergetun Skrevet 2. januar 2004 Del Skrevet 2. januar 2004 Hvis vi sendte over 20 millioner sms, så må jo ALLE som har mobil i norge, gjennomsnittlig ha sendt nærmere 6 meldinger. Er det andre enn meg som synes det høres litt mye ut? Jeg tok utgangspunkt i at ca 3,5 millioner nordmenn har mobil. Jau, enig med deg der.. hmmm.. Jeg sendte vel 3 sms meldinger og 1 mms som aldri har kommet fram men jeg fikk vel rundt 40-50 meldinger i tolv tiden. Lenke til kommentar
kad Skrevet 2. januar 2004 Del Skrevet 2. januar 2004 Hvis vi sendte over 20 millioner sms, så må jo ALLE som har mobil i norge, gjennomsnittlig ha sendt nærmere 6 meldinger. Er det andre enn meg som synes det høres litt mye ut? Jeg tok utgangspunkt i at ca 3,5 millioner nordmenn har mobil. Ei jeg kjenner sender ca. 130 meldinger om dagen! siste regningen sto det 4033 meldinger på en måned! jeg trodde ikke på henne til jeg fikk se regningen så hvor mange hun sendte i går! Det er sikker ikke få! Så det er noen som trekker opp statestikken blant oss Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå